Aviseringar
Rensa alla

Heroes: sista avsnittet, vad tyckte ni?


Ämnesstartare

Till er som följer serien, vad tyckte ni om det sista avsnittet den här säsongen?

Det var skönt att det var ett "bra" slut men väldigt irriterande att man måste vänta till typ september innan nästa säsong börjar. Det är ju en evighet.

Självklart så ska attention whore-Claire berätta för hela världen om hennes "krafter" så jag antar att i den kommande säsongen så kommer mycket fokuseras på världens syn på de "speciella". Jag tycker att scenen kunde varit mer "wow" när hon avslöjade hemligheten. Det kändes lite svagt.

Jag är i alla fall trött på att se henne och tycker att hon får alldeles för mycket tid i rutan och jag vill inte säga vad jag tycker om hennes fjantiga lesbiska äventyr med Grinchen eller vad hon nu heter. Hon är tråkig och måste bli brunhårig och mer vassare! Jag hoppas att hon blir det i nästa säsong vilket jag faktiskt har en magkänsla av då skådespelaren faktiskt färgat håret irl (det kan ju vara för seriens skull).

Avsnittets höjdpunkt var när Samuel kom fram till folkmassan och skrek "Ladies and gentlemens, do you want a show!?", det var en bra scen.

Jag är besviken över att fighterna inte var ett dugg "[surprised]" och att Sylar inte fick slåss! De borde börja med mer actionscener!

Men annars så var det helt okej och det känns som att serien börjar gå i en bra riktning, det ska bli kul att se nästa säsong och alla förändringar, speciellt när det gäller Sylar och om det verkligen är så att världen får reda på allt...

Vad tyckte ni och vad tror ni kommer hända nästa säsong? Vad vill ni ska hända? Åsikter?


   
Citera
Ämnesstartare

Om ni inte orkar läsa så läs bara det i fetstil och svara på frågorna.


   
SvaraCitera

Dumdristigt av klär.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fejlarn:

Dumdristigt av klär.

Ja. [crazy]
Hiro kanske går tillbaka i tiden och får henne att hålla käft.


   
SvaraCitera

Angelize:

Hiro kanske går tillbaka i tiden och får henne att hålla käft.

Det vore för enkelt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kan säga hur hela serien kändes innan ja sluta kolla. Ungefär som att dom ändrade story hela tiden. Serien började bra men blev riktigt dålig ._.


   
SvaraCitera

Jag tycker faktiskt att de ska ta och lägga ner serien nu. Första säsongen var hur awesome som helst men redan på andra säsongen började de att fucka upp det hela 🙁


   
SvaraCitera