Aviseringar
Rensa alla

herregud ..


Ämnesstartare

Fattar verkligen inte varför jag blir glad att se på detta klipp. Men omg som sagt. [love]


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

Lundi:

Fattar verkligen inte varför jag blir glad att se på detta klipp.

För att de är så jävla bra! Den där killen är helt enkelt jäkligt bra och rolig men Gene Kelly har verkligen något speciellt.
Görs inte sådan där underhållning. Skulle inte ha något emot att skicka en jävla oklahomabomb till TV4-huset...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Myksa:

För att de är så jävla bra! Den där killen är helt enkelt jäkligt bra och rolig men Gene Kelly har verkligen något speciellt.
Görs inte sådan där underhållning. Skulle inte ha något emot att skicka en jävla oklahomabomb till TV4-huset...

[love]Gamla klassiker borde komma tillbaka!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lundi:

[love]Gamla klassiker borde komma tillbaka!

Vaddå komma tillbaka? Som remakes!? [tard] Dold text: 😉
Gamla klassiker finns ju redan. [bigsmile]
Du får väl kolla igenom alla filmer med Gene Kelly, jag har inte sett en enda dålig med honom. Sedan filmerna med Humphrey Bogart och Lauren Bacall tycker jag är riktigt bra klassiker.
Bröderna Marx tycker jag nog är roligast. [blush]
Sedan så finns det såklart en massa ströfilmer...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Myksa:

Vaddå komma tillbaka? Som remakes!? Dold text: 😉

Det jag syftade på att gamla klassiker borde visas mer på tv [blush] Eller något. Det kanske de gör men aja, ser inte på tv så ofta.

Myksa:

Du får väl kolla igenom alla filmer med Gene Kelly, jag har inte sett en enda dålig med honom. Sedan filmerna med Humphrey Bogart och Lauren Bacall tycker jag är riktigt bra klassiker.

[y]Filmkväll snarast för mig!

Myksa:

Bröderna Marx tycker jag nog är roligast.
Sedan så finns det såklart en massa ströfilmer...

[y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lundi:

Det jag syftade på att gamla klassiker borde visas mer på tv [blush] Eller något. Det kanske de gör men aja, ser inte på tv så ofta.

Jo jag håller med! [y] De går väl ibland men då är det väl på SVT2 klockan 14:00 typ.
Sedan går det kanske på vissa filmkanaler - jag har ingen aning.
Internet is my friend, och Cinemateket. [smile]

Lundi:

[y]Filmkväll snarast för mig!

Bra det! Här är några måsten:
Double Indemnity från -44. Det är den Film Noir-filmen som är mest Film Noir så att säga.
Breakfast at Tiffany's från -61. Audrey Hepburn i den asså... [cute]
An American in Paris från -51. Bra film med Gene Kelly.
[party]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera