Aviseringar
Rensa alla

Hetero, Gay eller Bi


SAAB
 SAAB
Ämnesstartare

Gör ett liten undersökning hur många här som är gay xD

(Skulle ju även vara intressant att veta vem som är gay..)


   
Citera

Jag är en transsexuell kaktus men vissa anser att jag är en asexuell sten


   
SvaraCitera

Jag är nått annat... undra vad det kan vara. Mycket glad (förlåt för att en tjej svarade)


   
SvaraCitera
sies
 sies

SkeletonGirl:
Jag är nått annat... undra vad det kan vara. Mycket glad (förlåt för att en tjej svarade)

Tjejer kan va hetero, gay eller bi med. 🙂 I Engelskan är gay som att säga homosexuell, inte som i Svenskan där vi säger bög som mer riktas mot killar. 


   
SvaraCitera

HeteroMycket glad


   
SvaraCitera

sies:

Tjejer kan va hetero, gay eller bi med. 🙂 I Engelskan är gay som att säga homosexuell, inte som i Svenskan där vi säger bög som mer riktas mot killar. 

Kom på det precis nu efterhand. Lär aldrig kunna skilja på sambo, partner, bi, homo osv. Lesb säger man inte så ofta tycker jag? Därför blir jag ännu mer förvirrad. Jag använder aldrig dessa ord. 
Och om jag är nått annat... då är jag nog en X-file.  Rullar ögonen


   
SvaraCitera
SAAB
 SAAB
Ämnesstartare

SkeletonGirl:
Jag är nått annat... undra vad det kan vara. Mycket glad (förlåt för att en tjej svarade)

Sa jag nånstans att tjejer inte får svara? Rullar ögonen


   
SvaraCitera

SAAB:

Sa jag nånstans att tjejer inte får svara? Rullar ögonen

När du skrev:
(skulle vara intressant och veta vem som är gay) och jag vill gärna lära mig de här orden så jag kan gå in på fler trådar och faktiskt förstå ämnet.. kände mig extremt vilsen även när jag fick en förklaring tidigare. Gråter 
Något ännu jobbigare är när man pratar om "sina systrar" eller om det ska vara syrrans "man" "sambo" eller "pojkvän" m.m 


   
SvaraCitera

För övrigt: undrar jag om jag är den största BL fan på denna sida, då jag inte har träffat några på riktigt, och om det blir samma reaktion irl som jag får framför datorskärmen. Rodnar 
*papper och penna, alltid redo* Oskyldig


   
SvaraCitera
SAAB
 SAAB
Ämnesstartare

SkeletonGirl

Skriv i pm åt mig vilka alla ord du vill veta vad de betyder 🙂


   
SvaraCitera
Mumzel

E böggg


   
SvaraCitera
SAAB
 SAAB
Ämnesstartare

Mumzel:
E böggg

Tumme upp


   
SvaraCitera

SAAB:

Skriv i pm åt mig vilka alla ord du vill veta vad de betyder 🙂

Det kommer nästa gång jag retar mig på dem Rodnar


   
SvaraCitera

Jag är gay


   
SvaraCitera
Mumzel

SAAB:

Tumme upp

Hello daddy


   
SvaraCitera