Aviseringar
Rensa alla

Heterosexualla män som suger av bögar


Ämnesstartare

Händer det att ni bögar blir avsugna av killar som inte är bi/homo utan av helt vanliga straight killar som bara råkar vara lite kuksugna?
Jag har hört om avsugningar för vänskapens skull och killar som dragit en handtralla åt varandra för att vara schyssta men inte om riktigt sex mellan en straight och bög/bi.

Någon bög här som haft sexuella uppleveler ihop med en heterosexuell man och om ja så beskriv skillnaden mellan att ha med en bög-kille och att ha sex en kille som är heterosexuell.


   
Citera
Ämnesstartare

Brukar runka och suga av pallo, sen brukar vi sätta på varandra i rumpan[cute] Gör det bara med honom för han är lika hetro som mej. Hade han varit bög så hade jag aldrig gjort det, asäckligt att ha sex med en bög[shake]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vild jävel:

straight killar

vild jävel:

kuksugna?

Wtf?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Har faktiskt sugit av en straight kille när jag var ung och bög. Vid flera tillfällen dessutom. Dock var vi som sagt var unga och "experimenterade", I guess.

Numera är jag 99,5% straight dock, och skulle inte vilja bli avsugen av en kille om han inte hörde till den sista halva procenten som jag finner attraktiva.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kebu12:

Brukar runka och suga av pallo, sen brukar vi sätta på varandra i rumpan[cute] Gör det bara med honom för han är lika hetro som mej. Hade han varit bög så hade jag aldrig gjort det, asäckligt att ha sex med en bög[shake]

Gud så mysigt. Sväljer du satsen också?[smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Stringburka:

Har faktiskt sugit av en straight kille när jag var ung och bög.

Trevligt, trevligt. Svalde du satsen?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vild jävel:

Gud så mysigt. Sväljer du satsen också?[smile]

Om han vill det[cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vild jävel:

Trevligt, trevligt. Svalde du satsen?

Är det mörkt i garderoben, så du behöver bli lite upplyst? [wink]
Men ja. Sats är ju nice <--- tycker fortfarande


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Du är inte bög längre men du tycker att "sats är nice", jaha, OK. Du sa att du är 99.5% straight, den där 0.5% av din läggning måste vara bi om du fortfarande tycker "sats är nice" eller är det bara din egen sats som är nice?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vild jävel:

Du är inte bög längre men du tycker att "sats är nice", jaha, OK. Du sa att du är 99.5% straight, den där 0.5% av din läggning måste vara bi om du fortfarande tycker "sats är nice" eller är det bara din egen sats som är nice?

Min egen sats vore motbjudande. Gillar dock smaken av sats. På samma sätt som jag gillar smaken av rökt korv (no pun intended), men det vore äckligt att göra korv på mig själv.

Har dock inte sett en kille jag verkligen skulle vilja ligga med på flera år.


   
SvaraCitera

Stringburka:

men det vore äckligt att göra korv på mig själv.

HAHAHAHAHAHA [love][love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag är inte bög, men jag skulle nog allt kunna tänka mig att ta en kuk i käften ändå faktiskt. Hur farligt kan det vara med lite petter niklas i munnen? Det lär ju vara fantastiskt gott med en saftig snopp i munnen och en kraftig sats rakt ner i halsen, även om man är hetero. Lite variation kan väl aldrig skada, ska nog testa och se om det här med pillesnopp i munnen är något som passar mig. Kanske en trekant med en tjej för att göra upplevelsen lite mer straightvänlig då jag inte ser mig själv som homo eller bi.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Alla är vi bisexuella, så whatever.


   
SvaraCitera

är man hetero så tycker man att det är äckligt med kuk


   
SvaraCitera

*med en annan mans kuk


   
SvaraCitera