Aviseringar
Rensa alla

Hetsa!


Ämnesstartare

GAIS VANN MOT HÄCKEN 2-0 OCH LIGGER PÅ FEMTE PLATS I ALLSVENSKAN DET BETYDER ATT GAIS ÄR BÄST I GÖTEBORG OCH BÄTTRE ÄN IFK. SUUUUUUUUUUUUUUUUG!


   
Citera
Ämnesstartare

Ska berätta detta för min kompis. Tror han blir glad då.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

iddqd:

Tror han blir glad då.

Vem skulle inte bli glad över att GAIS vinner?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag kollar inte på svensk fotboll, men i och med att man är Hisingsbo så för sakens skull; FUCK GAAAAAAAAIS.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[party]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Njut av det lillebror, för det kommer inte att vara länge.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

passaro:

FUCK GAAAAAAAAIS.

... Men vad gööööööör han?!?!?!? VAD SÄGER HAN?!?!?
Hisingsbo är en byhåla. Därmed har du ingen talan.

Evil Conduct:

Njut av det lillebror, för det kommer inte att vara länge.

Jävla svikare. Det finns bara två sorts folk som tillhör den äckligt blåvita klacken; fjortisP12or aka Brunkrämar och coconuts.
Dessutom är jag ingen lillebror, lillasyster i så fall gosse!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

CZeleaC:

.. Men vad gööööööör han?!?!?!? VAD SÄGER HAN?!?!?
Hisingsbo är en byhåla. Därmed har du ingen talan.

mmm juste FU
Tss, sveriges fjärde största ö, tar upp hälften av göteborgs yta, sug på den.

Kan gissa mig till att du är en majorna-bo?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

CZeleaC:

Jävla svikare. Det finns bara två sorts folk som tillhör den äckligt blåvita klacken; fjortisP12or aka Brunkrämar och coconuts.
Dessutom är jag ingen lillebror, lillasyster i så fall gosse!

Jo de där påstående totalt utan någon som helst grund har man ju hört förut. Varför är du inne på UM när du borde sitta på en parkbänk i din skinnväst för, är du ingen riktig gajsare?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

passaro:

Tss, sveriges fjärde största ö, tar upp hälften av göteborgs yta, sug på den.

Där sattes jag allt på plats! Huhuhu... Nä men min mentala bild av Svearikes karta är inte den bästa, så i min värld är Hisinbo fortfarande en byhåla.

Men GAIS är fortfarande bäst, erkänn bara! Det är lika bra att du ger med dig pojk, nej inte majorna. Centrum, mitt i innerstanssmeten.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

CZeleaC:

Där sattes jag allt på plats! Huhuhu... Nä men min mentala bild av Svearikes karta är inte den bästa, så i min värld är Hisinbo fortfarande en byhåla.

[cool]

CZeleaC:

Men GAIS är fortfarande bäst, erkänn bara! Det är lika bra att du ger med dig pojk, nej inte majorna. Centrum, mitt i innerstanssmeten.

lite lokalpatriotisk måste jag ha, så FU!
Ah, du är en sådan. Ni lever i er egen lilla värld, ni. Vasa? Linné?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

passaro:

lite lokalpatriotisk måste jag ha, så FU!
Ah, du är en sådan. Ni lever i er egen lilla värld, ni. Vasa? Linné?

Fortsätt att vara envis hisingbo då!
Nej jag är inte en sån, jag hatar alla sådana, därför hatar alla sådana mig. Jag bor mellan vasa, avenyn och haga, tre minuter till allt typ. Assoft! Så kan man gå om man missar spårvagn osv. Hur vet du? Gossen kan allt om Göteborg hehe.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hisingen är ingen byhåla. Snarare Göteborgs baksida, en parasit som förpestar vårt vackra Göteborg.[smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Evil Conduct:

Jo de där påstående totalt utan någon som helst grund har man ju hört förut. Varför är du inne på UM när du borde sitta på en parkbänk i din skinnväst för, är du ingen riktig gajsare?

Utan som någon helst grund? Nänä, du skulle ha kollat vagnarna idag... iofs var det bara rakade 30+ män och diverse skumma typer men titta också på alla brunkrämar med blåvita ica/ifk-byxor. Som går omkring skrikandes "ääääängwwwlarnaaah!!!".
Vadå sitta ute? Nu i den här kylan, ensam, klockan 23:51?! Är du bäng eller? Jag har skola imorgon... Varför är Du inne på UM nu?! Hahahahahhaahahhahhaha... Det är nog en mer relevant fråga! Är du ingen tuff ultraspojk?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

CZeleaC:

Nej jag är inte en sån, jag hatar alla sådana, därför hatar alla sådana mig. Jag bor mellan vasa, avenyn och haga, tre minuter till allt typ. Assoft! Så kan man gå om man missar spårvagn osv. Hur vet du? Gossen kan allt om Göteborg hehe.

Där omkring, soft. Men jag antar att du är en sådan som hänger eller åtminstpne gillar andra långgatan? (H)
Har typ varit i varje vrå i götet så kan en hel del


   
SvaraCitera