Aviseringar
Rensa alla

hihi crush


Ämnesstartare

en jag har en crush på ska komma hem till mig typ nu. när är det dags att ta fram kondomerna???


   
Citera
Ämnesetiketter

Nu. Tumme upp


   
SvaraCitera

samtidigt som du sätter igång en Moody Blues-skiva


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Pannkakssmöörgåsen:
Nu. Tumme upp

Jungman:
samtidigt som du sätter igång en Moody Blues-skiva

har ingen moodu blues-skiva :((


   
SvaraCitera

Lägg fram dom, det kanske får han att förstå vad du vill.... 


   
SvaraCitera

original.jpg?id=1146305


   
SvaraCitera

honom*


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Getrekt:
Lägg fram dom, det kanske får han att förstå vad du vill.... 

sa aldrig att det var snubbe dockkkk


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

behövde inga kondomer denna gång, gott folk! hör av mig nästa gång jag får ungdomligt besök. puss<3


   
SvaraCitera

psychoex:

sa aldrig att det var snubbe dockkkk

Känns inte lika viktigt med kondomer om det inte är en kille ...


   
SvaraCitera

Ruttenfisk:

Känns inte lika viktigt med kondomer om det inte är en kille ...

det behöver inte nödvändigtvis vara en snubbe bara för att den är en snoppbärare


   
SvaraCitera

Livet har blivit så mycket krångligare på senare år. Men om det får andra att må bättre så vem är jag att gnälla...


   
SvaraCitera

Attitydinkontinent:

det behöver inte nödvändigtvis vara en snubbe bara för att den är en snoppbärare

Jo, biologiskt åtminstone (med reservation för hermafroditer). Och om det är en biologisk kille, så tycker jag knappast det är något fel med att anta att personen i fråga även betraktar sig som kille (åtminstone fram tills dess att man har fått information om motsatsen), då det trots allt stämmer i de allra flesta fallen.


   
SvaraCitera

Ruttenfisk:

Jo, biologiskt åtminstone (med reservation för hermafroditer). Och om det är en biologisk kille, så tycker jag knappast det är något fel med att anta att personen i fråga även betraktar sig som kille (åtminstone fram tills dess att man har fått information om motsatsen), då det trots allt stämmer i de allra flesta fallen.

bra 🙂 då är det ingen idé att kritisera dennes kön när psychoex påminde dig om att hin aldrig sa att hins crush var av manligt kön.
tkte din kommentar efteråt var ganska onödig, drf citerade jag dig 


   
SvaraCitera

Ruttenfisk: Känns inte lika viktigt med kondomer om det inte är en kille ...

och även om det är en tjej går det att använda dem till att exempelvis förhindra smittospridning vid dildoanvändning.


   
SvaraCitera