Aviseringar
Rensa alla

hihi crush


psychoex:

sa aldrig att det var snubbe dockkkk

Du har en tjej på din profilbild, då kan man automatisk tro att du e tjej, alltså ska nog inte du använda kondomerna. Därför tror man att det e en kille som ska komma hem till dig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Getrekt:

Du har en tjej på din profilbild, då kan man automatisk tro att du e tjej, alltså ska nog inte du använda kondomerna. Därför tror man att det e en kille som ska komma hem till dig.

eh, jag har mig själv som profilbild, inte en tjej. 


   
SvaraCitera

psychoex:

eh, jag har mig själv som profilbild, inte en tjej. 

Okej hur ska jag veta hur du vill kalla dig? Oavsett vad så vet du vad jag menade.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Getrekt:

Okej hur ska jag veta hur du vill kalla dig? Oavsett vad så vet du vad jag menade.

för att det står klart och tydligt på min press. oavsett vad så visar du bara att du är trångsynt, transfobisk och heteronormativ. lycka till med ditt liv!


   
SvaraCitera

psychoex:

för att det står klart och tydligt på min press. oavsett vad så visar du bara att du är trångsynt, transfobisk och heteronormativ. lycka till med ditt liv!

Så bara för att jag råkade av misstag kalla dig för ''tjej'' som du tydligen inte gillade, så menar du att jag inte kommer lyckas med mitt liv? Hur kommer det sig? Jag kommer bli en luffare bara för att jag råkade kalla en person på Ungdomar.se för ''tjej''. Makes sense.


   
SvaraCitera

Den här tråden är guld! Mycket glad 


   
SvaraCitera

NiklasW:
Den här tråden är guld! Mycket glad 

xD


   
SvaraCitera

NiklasW:
Den här tråden är guld! Mycket glad 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Getrekt:

Så bara för att jag råkade av misstag kalla dig för ''tjej'' som du tydligen inte gillade, så menar du att jag inte kommer lyckas med mitt liv? Hur kommer det sig? Jag kommer bli en luffare bara för att jag råkade kalla en person på Ungdomar.se för ''tjej''. Makes sense.

haha, det skrev jag inte! jag önskade dig bara lycka till. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

NiklasW:
Den här tråden är guld! Mycket glad 

hänger du kvar här?


   
SvaraCitera

psychoex:

hänger du kvar här?

Uppenbarligen. Själv då? 


   
SvaraCitera

psychoex:

för att det står klart och tydligt på min press. oavsett vad så visar du bara att du är trångsynt, transfobisk och heteronormativ. lycka till med ditt liv!

åh nej en främling antog en neutral grej med endast 98 % sannolikhet om dig, vilken oerhörd kränkning av ditt innersta väsen. så trångsynt att göra en uppskattning av någon. generaliserar du själv aldrig någonsin? blir du lika arg, säg, om nån frågar vad du köpt på ica ifall du bara använt ica-påsen för att bära hem varor du köpt på coop? eller om någon tror att du är över 18 fast du inte är det? eller något annat som är lätt för en utomstående att få för sig och inte skadar en såvida man inte programmerat sig själv att bli kränkt av det? du har till och med hittat på nåt eget låtsasgenus för att kunna vara mer kränkt. samma sak som om jag skulle bli arg om någon råkade missa att jag identifierar mig som lord dinosaurus 74 och helst vill bli kallad det. eller att jag känner mig 103 cm lång och vill betraktas som det fast jag är 188 cm lång.

du är inte världens centrum. det är fullt rimligt och inget alarmerande tecken på intolerans eller strukturell diskriminering att alla inte alltid är absolut lyhörda för detaljer i din självbild.


   
SvaraCitera
reben

   
SvaraCitera

thl:
åh nej en främling antog en neutral grej med endast 98 % sannolikhet om dig, vilken oerhörd kränkning av ditt innersta väsen. så trångsynt att göra en uppskattning av någon. generaliserar du själv aldrig någonsin? blir du lika arg, säg, om nån frågar vad du köpt på ica ifall du bara använt ica-påsen för att bära hem varor du köpt på coop? eller om någon tror att du är över 18 fast du inte är det? eller något annat som är lätt för en utomstående att få för sig och inte skadar en såvida man inte programmerat sig själv att bli kränkt av det? du har till och med hittat på nåt eget låtsasgenus för att kunna vara mer kränkt. samma sak som om jag skulle bli arg om någon råkade missa att jag identifierar mig som lord dinosaurus 74 och helst vill bli kallad det. eller att jag känner mig 103 cm lång och vill betraktas som det fast jag är 188 cm lång.du är inte världens centrum. det är fullt rimligt och inget alarmerande tecken på intolerans eller strukturell diskriminering att alla inte alltid är absolut lyhörda för detaljer i din självbild.

Lord dinosaurus 74! Mycket glad

Nej men on topic: Jag står på psychoexs sida. 


   
SvaraCitera

NiklasW:

Lord dinosaurus 74! Mycket glad

Nej men on topic: Jag står på psychoexs sida. 

märkligt gjort med tanke på att hon 1. är knäpp och ställer helt sjuka egocentriska krav maskerade som jämställdhetsiver, startar trådar endast för att få tillfälle att dela ut moralkakor osv 2. har bestämt sig för länge sedan för att du är en dålig människa, tumblr-tolerant och vidsynt som hon är.

fast iofs, du som konservativ kanske ser en taktisk fördel i att feminister gör bort sig och urholkar sin ideologi.


   
SvaraCitera