Aviseringar
Rensa alla

Hillary Clinton sålda vapen till ISIS


Ämnesstartare

Nå, vad tycker ni om detta? Diskutera vad som nu hände och hur vida hon är lämplig som president eller inte , etc , etc. Ni som som gillade henne, vad tycker ni om henne nu? 

http://dailyoccupation.com/2016/10/05/wikileaks-hillary-sold-weapons-isis/
http://www.anonews.co/hillary-isis-weapons/
http://www.thepoliticalinsider.com/wikileaks-confirms-hillary-sold-weapons-isis-drops-another-bombshell-breaking-news/


   
Citera
Ämnesstartare

Spontant känner jag bra , wow, en sann feminist som sålde vapen till denna grupp. Detta är betydligt värre än Trumps skandal nydlingen.
Hur ska hon slingra sig ur detta nu då?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hur kan detta inte var intressant? Ja dom har inte släppt de exakta dokumenten än men seriöst


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mm en "sann feminist" och den goda representanten vs onda onda trump

hillary säger ju alla rätt saker ofta 🙂 allas lika värde tjoho!!
faaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaäääääännnnn


   
SvaraCitera

Så många trolls som vill bli president.. Finns det ingen seriös som vill ha jobbet?
Så många "betydande personer" i USA som pysslar med dåligheter.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Crysilis:
Så många trolls som vill bli president.. Finns det ingen seriös som vill ha jobbet?
Så många "betydande personer" i USA som pysslar med dåligheter.

Är det en slump tror du? 


   
SvaraCitera

huhh:

Är det en slump tror du? 

Vad vet jag =S


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Crysilis:

Vad vet jag =S

Mm sant, Aftonbladet vet nog bättre .. ?


   
SvaraCitera

huhh:

Mm sant, Aftonbladet vet nog bättre .. ?

Aftonbladet verkar vara en mycket dålig tidning.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

här ser man hur både svenska och amerikanska medier särbehandlar Clinton positivt. inte ett ord om detta i de större medierna. samtidigt skrivs det spaltmeter om flera år gamla uttalanden från Trump i ett ämne som troligtvis ingen levande vuxen människa på jorden inte har diskuterat någon gång.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Läste inte någon av artiklarna men handlar det om att USA gett pengar till islamistiska rebeller i Syrien som senare anslöt sig till ISIS? För det visste jag redan.

Det är inte första gången som USA hjälpt osympatiska grupper. Kolla bara på sovjet-afghanska kriget eller kuppen i Chile 1973


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

anonym321123:
Läste inte någon av artiklarna men handlar det om att USA gett pengar till islamistiska rebeller i Syrien som senare anslöt sig till ISIS? För det visste jag redan.

Det är inte första gången som USA hjälpt osympatiska grupper. Kolla bara på sovjet-afghanska kriget eller kuppen i Chile 1973

Clinton ska ha varit typ ansvarig för att ge vapen till diverse jihadistgrupper som då någon av dom var ISIS. typ ich. Julian Assange berättar kort på knappt 2 min 

!


   
SvaraCitera

Pest eller kolera ;( Michelle Obama hade jag gärna velat se som kandidat i nästa val, detta val är dömt att misslyckas i vilket fall. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Axelinaaas: Clinton ska ha varit typ ansvarig för att ge vapen till diverse jihadistgrupper som då någon av dom var ISIS. typ ich. Julian Assange berättar kort på knappt 2 min

Jag är ju ingen expert på amerikansk politik, men skulle då inte även Obama ha spelat en roll i finansieringen av jihadister? Han är ju president, har inte han något ansvar?

Jag är skeptisk mot att de gav pengar direkt till ISIS. De där konspirationsteorierna att ISIS är skapad av USA för att destabilisera Mellanöstern är ju helt orimliga.

Trump kommer göra samma sak som Clinton ifall han blir president, d.v.s. skydda de amerikanska kapitalisternas intressen, det ingår i jobbet.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

anonym321123:

Jag är ju ingen expert på amerikansk politik, men skulle då inte även Obama ha spelat en roll i finansieringen av jihadister? Han är ju president, har inte han något ansvar?

Jag är skeptisk mot att de gav pengar direkt till ISIS. De där konspirationsteorierna att ISIS är skapad av USA för att destabilisera Mellanöstern är ju helt orimliga.

Trump kommer göra samma sak som Clinton ifall han blir president, d.v.s. skydda de amerikanska kapitalisternas intressen, det ingår i jobbet.

Japp, obama och clinton men eftersom att jag är on fokuserar jag på clinton (och för att hon möjligtvis kommer bli vår nästa president).

Ja nej jag sa aldrig att Trump var bra (gillar honom inte). BAr det att Clinton är redan extremt korupt så bättre med någon som inte hunnit bli det än


   
SvaraCitera