Aviseringar
Rensa alla

Hiphop suger!


Ämnesstartare

Att kalla hiphop för musik är som att slita ut hjärtat från den riktiga musiken, och krossa det med en hammare till miljarder småbitar, och begrava dom! Rap är inte heller musik! Det är en sorts äcklig poesi som handlar om droger, horor, slaggsmål och rapparens miserabla liv som rapparen spyr upp! Och alla dessa äckliga sexor, sjuor, åttor osv som går runt i XXXL kläder för att se "cool" ut och tro att dom är ännu coolare bara för att dom slåss med knogjärn och järnrör, och påstår sig vara från ett ghetto fast dom bor i ett jävla villa kvarter och är grannar med en massa jävla knösar. Asså srsly! o.0 jag får men av dessa personer!!!!! DDD:


   
Citera
Ämnesetiketter

[mad]


   
SvaraCitera

Även om de inte sjunger så finns det ju musik i bakrunden.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nintendo:

[mad]

[badgrin]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Link:

Även om de inte sjunger så finns det ju musik i bakrunden.

För det mesta har dom bara ett beat!


   
SvaraCitera

alexius:

[badgrin]

Kan inte påstå att jag gillar hiphop, men bara för att du inte kan förstå den typen av musik, så betyder det inte att det inte är musik, snarare att du är inskränkt. [no-no]


   
SvaraCitera
Jeay_L

Min brorsa va låtsas gangster förr.. så grymt irriterande han var! De va prat om gäng, back-up och allt vad de nu var hela tiden!


   
SvaraCitera

Sant.


   
SvaraCitera

Det är musik.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hiphop ser jag inget konstvärde i alls. Det är ju i princip bara och springa runt och leka tuff, när de i själva verket är de största töntarna. Ni "häftiga" rappare får gärna motbevisa mig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jeay_L:

Min brorsa va låtsas gangster förr.. så grymt irriterande han var! De va prat om gäng, back-up och allt vad de nu var hela tiden!

Fy fan vad jobbigt det måste ha varit

LillMonstret:

Sant.

[y]

Tiotype_:

Det är musik.

NEJ![no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sylar:

Hiphop ser jag inget konstvärde i alls. Det är ju i princip bara och springa runt och leka tuff, när de i själva verket är de största töntarna

precis!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nintendo:

men bara för att du inte kan förstå den typen av musik, så betyder det inte att det inte är musik, snarare att du är inskränkt.

Det är inte musik! Det är bara en mysko konstform!


   
SvaraCitera

alexius:

Det är inte musik! Det är bara en mysko konstform!

Nej, det är musik.


   
SvaraCitera
Jeay_L

alexius:

Fy fan vad jobbigt det måste ha varit

Skoja inte! Trodde typ jag skulle avliva han på plats!


   
SvaraCitera