Aviseringar
Rensa alla

Hissa eller dissa Blondinbella


Bell
 Bell
Ämnesstartare

Vad tycker UM:are om Blondinbella?

Själv har jag alltid fascinerats av henne och anser att hon är ett riktigt fenomen. Att få en halv miljon människor att läsa ens blogg är inte dåligt! Hon står kanske inte riktigt för det jag står för, men jag gillar hennes attityd. Hon visar att man kan satsa på skolan utan att vara töntig utan för att man vill nå ett mål i livet. Hon är också en bra förebild vad gäller självförtroende osv.
Men på slutet (efter att hon fyllt 18) kan jag tycka att hon har blivit lite för mycket..det är som att hon skruvade upp sin person ett steg till, men jag gillar henne fortfarande.

Vad tycker ni? [smile] Och skriv gärna hur ofta ni läser hennes blogg. Jag orkar inte med en massa negativa kommentarer från folk som har läst hennes blogg 2 ggr under hennes 3 år som bloggerska.
Själv läser jag hennes blogg 2-3 ggr om dagen [blush]


   
Citera
p0mp3

Min sammanfattning, Ett företag!

Isabella har tagit ett enkelt koncept till sverige, var dum och korkad med flit, få kritik, bli uppmärksam, vinna förlorade själar som köper det, och kamma in pengar!

Jämnför med med Bingo Rimér, skapa en herrtidning! Kamma in pengar och få implanterade brudar!

Det jag försöker säga är att hon är inte så dum som hon låter, antagligen! Att hon med fliter larvar sig.

Det jag har svårt att förstå är hon kan leva med allt det här på nacken?

Rätta mig om jag har fel att hon gör det för uppmärksamheten och pengarnas skull, 90% av allas bloggar går ut på det!


   
SvaraCitera

[party][party][party][party]


   
SvaraCitera

Hissa. hon är grym,framgångsrik, det är coolt att hon har lyckats såhär, hon står för sina åsikter osv. ja hon är en bra förebild.
läser hennes blogg varje dag också


   
SvaraCitera

Palla henne... Tycker det är/var sån hysteri kring henne att det inte är sant. Förstår inte hur dagens samhälle kan bli så hysteriskt kring SÅ himla obetydliga och värdelösa saker.. Det gäller inte bara henne, utan mycket annat.


   
SvaraCitera

p0mp3:

var dum och korkad med flit

jag vet inte varför alla säger att hon e dum ,jag kanske är dålig på att se sånt och läsa mellan raderna om det inte syns klart och tydligt, men jag har iallafall inte märkt nåt sånt...jag tycker hon verkar rätt smart...[rolleyes]


   
SvaraCitera

Suger.


   
SvaraCitera
Bell
 Bell
Ämnesstartare

p0mp3:

Det jag försöker säga är att hon är inte så dum som hon låter, antagligen! Att hon med fliter larvar sig.

Ja, hon säger ju att hon skulle vilja skriva mer om politik osv, men att hon skulle tappa läsare då. Så hon har nog mer vett i huvudet än vad många tror. Men bloggen är ju hennes jobb, så det är klart att hon fortsätter på det spår som drar in mest pengar. Många bloggare är ju öppna med att det är smidigt att tjäna pengar på bloggen och att det inte skulle vara lika lockande utan den där "lönen".
Hur ofta läser du Isabellas? [smile]

kimberlyjoness:

ja hon är en bra förebild.läser hennes blogg varje dag också

Heja [y] Trodde knappt att nån skulle hissa 😉


   
SvaraCitera

Hennes blogg är fail, hon är ful och har antagligen ett boostat ego.
Hon visste doch vad många ville ha(eller så var det bara ett sammanträffande).


   
SvaraCitera
Bell
 Bell
Ämnesstartare

ohYEA_:

Palla henne... Tycker det är/var sån hysteri kring henne att det inte är sant. Förstår inte hur dagens samhälle kan bli så hysteriskt kring SÅ himla obetydliga och värdelösa saker.. Det gäller inte bara henne, utan mycket annat.

Okej 🙂 Ja, ibland tycker man ju att man kan lägga energi på något mer betydelsefullt är en enda persons liv, sant. Hur ofta läser du? [smile]


   
SvaraCitera
p0mp3

kimberlyjoness:

jag vet inte varför alla säger att hon e dum ,jag kanske är dålig på att se sånt och läsa mellan raderna om det inte syns klart och tydligt, men jag har iallafall inte märkt nåt sånt...jag tycker hon verkar rätt smart...[rolleyes]

Har vart på en pressfoto med henne, med andra olika slags människor!

2 unga feminister fråga BB vad hon tyckte om feminism:

-"Själv är jag inte feminist, förstår inte poängen med det"

Detta säger hon endast för att provocera alla andra!

Kallar du detta smart ?


   
SvaraCitera

Det jag sett - korkat. Och jag tycker hennes "queen of consumption" är en usel förebild.
Hon står för det jag hatar.


   
SvaraCitera
p0mp3

Bell:

Men bloggen är ju hennes jobb, så det är klart att hon fortsätter på det spår som drar in mest pengar. Många bloggare är ju öppna med att det är smidigt att tjäna pengar på bloggen och att det inte skulle vara lika lockande utan den där "lönen".
Hur ofta läser du Isabellas? [smile]

Jag? har kollat på den några gånger, är ingen aktiv läsare!

Skulle inte förvåna mig om du var Isabella själv?


   
SvaraCitera
Bell
 Bell
Ämnesstartare

Homunculi:

Hennes blogg är fail, hon är ful och har antagligen ett boostat ego.Hon visste doch vad många ville ha(eller så var det bara ett sammanträffande).

Ja, hon har ju verkligen använt rätt sätt för att nå fram och skapa diskussioner, vilket hon ofta säger är hennes mål med bloggen. Ni negativa glömmer skriva hur ofta ni läser, hur ofta är det egentligen? 😉 Inte så ofta om ni inte gillar henne kanske? Kul att veta i alla fall [smile]


   
SvaraCitera
Bell
 Bell
Ämnesstartare

p0mp3:

Jag? har kollat på den några gånger, är ingen aktiv läsare!Skulle inte förvåna mig om du var Isabella själv?

haha x) Skulle ju vara smart iofs, men jag har inget A på slutet ^^ Fast jag är kanske lite lik henne..i utseendet alltså!


   
SvaraCitera