Aviseringar
Rensa alla

Historie lek tråden


Ämnesstartare

Jag börjar berätta en historia nästa ska fortsätta på den det var en gång en pungkula med acne som ville bli skådespelare i hollywod pungkulan hade inte råd med en flygbiljet så den bestämde sig för att råna en bank...


   
Citera
Ämnesstartare

det var en gång en pungkula med acne som ville bli skådespelare i hollywod pungkulan hade inte råd med en flygbiljet så den bestämde sig för att råna en bank...

... men var kääz så han stôlla t'et och failade och dog


   
SvaraCitera
sluk
 sluk

Snipp snapp snut så var sagan slut.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

fan vad värdelös start 


   
SvaraCitera

(Jag trodde tråden skulle handla om ämnet historia, så nu är jag officiellt besviken)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Har ni ingen fantasi? 


   
SvaraCitera
PMR
 PMR

Har ingen fantasi? sa Emma24 argt medan hon skyfflade upp resterna av vad som en gång varit en pungkula med acne. 

Plötsligt knackar någon henne på axeln. Hon vänder sig om och där står...


   
SvaraCitera

Herman Lindqvist med ett paket smör i en handen och en död mårdhund i den andra...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Herman Lindqvist med ett paket smör i en handen och en död mårdhund i den andra...

handprotesen...


   
SvaraCitera
myten

Herman Lindqvist med ett paket smör i en handen och en död mårdhund i den andra...

handprotesen...

Denna handprotes fick han då han runkade av sin riktiga hand i ungdomens dagar... 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Denna handprotes fick han då han runkade av sin riktiga hand i ungdomens dagar...

Han runkade och runkade... Och vid varje orgasm rök ett nytt finger...


   
SvaraCitera
myten

Han runkade och runkade... Och vid varje orgasm rök ett nytt finger...

till slut var hela handen borta och han ringde 112 och sa.... 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

till slut var hela handen borta och han ringde 112 och sa....

Det var min sista handtralla! Kom genast hit så bjuder jag på 7 sorters kakor med extra fyllning på! Runkfyllning!... Doktorn svarade glatt...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kan jag få receptet vill bjuda morsan... 


   
SvaraCitera

och


   
SvaraCitera