Aviseringar
Rensa alla

Hitler


isaline:

okej, tack!
men jag skulle kunna uttrycka mig så att han spelade mycket på arbetslösheten och den dåliga ekonomin och sa att han skulle göra det bättre, för att få röster?

Ja det gjorde han ju, det Tyska folket skulle ta sin rättmätiga plats som det ledande landet på alla sätt med jobb åt alla, en stark industri, en stark tysk kultur och såklart en stark armé osv.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed_and_confused:

Ja det gjorde han ju, det Tyska folket skulle ta sin rättmätiga plats som det ledande landet på alla sätt med jobb åt alla, en stark industri, en stark tysk kultur och såklart en stark armé osv.

tack för hjälpen!!


   
SvaraCitera

isaline:

tack för hjälpen!!

you're welcome!


   
SvaraCitera

isaline:

men jag skulle kunna uttrycka mig så att han spelade mycket på arbetslösheten och den dåliga ekonomin och sa att han skulle göra det bättre, för att få röster?

Givetvis. Sedan bör det väl påpekas att han också gjorde det bättre, vad gäller just arbetslösheten.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mediakatt:

Givetvis. Sedan bör det väl påpekas att han också gjorde det bättre, vad gäller just arbetslösheten.

okej, tackar!


   
SvaraCitera

detta är ju inte exakt vad du frågade efter men högst intressant och relevant även i våra dagar: http://en.wikipedia.org/wiki/Nazi_propaganda


   
SvaraCitera

Hitler var manipulativ. I don't like him. [sad] [mad]


   
SvaraCitera

jag funderar på att skirva ett hitler skämt men vågar inte [sad]

har 8 varningspoäng [sad]


   
SvaraCitera

patrick bateman:

jag funderar på att skirva ett hitler skämt men vågar inte [sad]

pma om det är nice [blush]


   
SvaraCitera

tror det har funnit en hitlerskämttråd förut så det borde iofs gå och posta ändå


   
SvaraCitera

dazed_and_confused:

pma om det är nice

nää var inte bra


   
SvaraCitera