Aviseringar
Rensa alla

Hitlers död


Ämnesstartare

Jag tycker att Adolf Hitler är bland de mest intressanta människorna som har levat. Därför har jag börjat läsa en hel massa om honom, biografier och så vidare. Men nåt som alltid är annorlunda är hur han dog.

Den vanligaste varianten är att han skjuter sig i munnen och blir uppbränd av SS efteråt, men nyligen har jag läst om att någon Hitlerjugend unge hittade honom i bunkern, och brände upp honom för att inte något rykte skulle spridas eller något (väldigt oklart). Sedan finns det varianten att ryssarna hittade hans lik efter kriget, och tog med det hem till Stalin. Han stoppade upp kroppen och den finns fortfarande gömd i Kreml. Detta är visserligen fjantigt och osannolikt, men ändå!

Någon som har en säker källa eller rimlig teori? Jag accepterar inte wikipedia eller NE eller nåt sånt trams! [mad]


   
Citera

Han dog aldrig! HITLER IS ALIVE!!!!!!!!!!!!!


   
SvaraCitera

On 2 May, Berlin surrendered. In the postwar years there were conflicting reports about what happened to Hitler's remains. After the fall of the Soviet Union, however, it was revealed from records in the Soviet archives that the bodies of Hitler, Eva Braun, Joseph and Magda Goebbels, the six Goebbels children, General Hans Krebs and Hitler's dogs, were secretly buried in graves near Rathenow in Brandenburg. In 1970, the remains were disinterred, cremated and scattered in the Elbe River by the Soviets. According to the Russian Federal Security Service, a fragment of human skull stored in its archives and displayed to the public in a 2000 exhibition came from the remains of Hitler's body and is all that remains of Hitler. The authenticity of the skull has been challenged by many historians and researchers.


   
SvaraCitera

TheGreatestManEver:

säker källa

Det finns ingen SÄKER källa.


   
SvaraCitera

Och skulle han vara vid liv idag så skulle han vara runt 119 år gammal? Nä, han är stendöd. [rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Konsumtionshets:

Han dog aldrig! HITLER IS ALIVE!!!!!!!!!!!!!

Image


   
SvaraCitera

SKINS:

Och skulle han vara vid liv idag så skulle han vara runt 119 år gammal? Nä, han är stendöd. [rolleyes]

Fu h8R. 2Pac & Hitler livz on. De bor på Kuba.

Insert name here:

[bigsmile][love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

konstigt. jag tänkte just på hitler [tard]


   
SvaraCitera

jaag_91_:

konstigt. jag tänkte just på hitler [tard]

Du skall icke idka självbefläckelse! [shake]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Konsumtionshets:

Du skall icke idka självbefläckelse! [shake]

är det när man inte torkat kuken å det blir en fläck på byxorna?


   
SvaraCitera

jaag_91_:

är det när man inte torkat kuken å det blir en fläck på byxorna?

Är detta något du har erfarenhet av? [tard]


   
SvaraCitera

Konsumtionshets:

Fu h8R. 2Pac & Hitler livz on. De bor på Kuba.

Jaja. De delar säkert samma säng.


   
SvaraCitera

SKINS:

Jaja. De delar säkert samma säng.

Hitler är 2Pac's bitch in jail. [crazy][crazy][crazy]


   
SvaraCitera

Konsumtionshets:

Hitler är 2Pac's bitch in jail. [crazy][crazy][crazy]

Tvärtom!


   
SvaraCitera

SKINS:

Tvärtom!

Yeah right. [tired][tired][tired]


   
SvaraCitera