Aviseringar
Rensa alla

Hitta en gammal text 😛


orcite
Ämnesstartare

Skrev den 2008 - 06 - 16 och hon träffade inte mig förens uhm.... 2008 - 11 - 20... men då var jag tillsammans med en annan tjej och hade ett underbart förhållande(har det fortfarande)... Vet ni vad? Hon blev så sjukt rasande och kalla mig otrogen o spred rykten om mig och knulla min f.d bästa vän jag känt i 19 år och fick han att ljuga för mig..

Men läs texten alltså, så sjukt 😛

Another boring day. I should be at work right now but since my job is a outdoor job, i cant work on rainy days. What do i do? I sit at home, look around the internet and trying to waste my time.

Usualy im a master of happyness. Im happy all the time, i know how to make myself happy and im a extremely positive thinker. Added ontop, i am a realist. I dont aim my inovation above my capability to execute or my positive thinking where it might hurt myself in the end.

But i am mad? I have had a very low temper the last 3 weeks! I cant eat right.. i cant sleep right.. my stomach hurts very often.. i have diharea all the time so i feel very dry inside. What a horrible feeling by the way.

So what is distracting me? What is making my soul and body feel and work bad?
It's my girlfriend.
Who i want to spend time together with so much. Who i want to make happy and see her smile. I want to do so many nice things for her..

But there is a problem.. We never see eachother eventho she lives 5 minutes away from my home. I seriously feel like she is ignoring me, and when i ask her if she is upto something or why she is ignoring me. She gets mad at me as it is MY NEGATIVE FAULT that i miss her and i feel bad about not seeing her. She say that she loves and that im a bad person for not believing her.

Seriously.. How could i avoid feeling such thing? How could i? I have emotions damit. And listen to this folks.. My birthday was the 30'th may and it's the 16 today.. You want to make a guess how much we have seen eachother the last 3 weeks?
2 hours!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
2 FUCKING HOURS!!!!

So if you ask me.. DAMN RIGHT IM PISSED

jag var fan en svagis en gång i tiden också 😛 Vadå vill se hon le.. hon bor 5 minuter ifrån mig och ville inte träffas på 4 månader irad, hon hörde varken av sig eller skrev till mig, och bara för jag blev tsm med någon annan och inte sa något försökte hon göra mitt liv till ett helvete...
Vadå vill se henne le 😛

Aja.. kanske roligt för er att läsa 😛 vet att jag skrattade iaf xD

Vad ni kan få ut utav detta tror jag är.. älska inte någon som inte bryr sig om er 😉


   
Citera

Okej, good to know.


   
SvaraCitera

Fan vad rörigt du skriver. Fattar typ inget, ens av det svenska. [rolleyes]


   
SvaraCitera

Budolicious:

ens av det svenska. [rolleyes]

Samma här, läste om två ggr even. det svenska alltså.

Tar tillbaks min kram btw.[smile]


   
SvaraCitera

emery:

Tar tillbaks min kram btw.[smile]

För att jag inte gick och la mig? Flåt, ska nu!


   
SvaraCitera

Budolicious:

Flåt, ska nu!

Bra[cool]


   
SvaraCitera

emery:

Bra[cool]

Ge den igen bara, så jag kan somna gott[blush]


   
SvaraCitera

Budolicious:

Ge den igen bara, så jag kan somna gott[blush]

Lol. kram[wink]


   
SvaraCitera
Tyrael

Cool dakbog


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera