Aviseringar
Rensa alla

Hitta kärleken på internet?


Ämnesstartare

Vet inte hur jag ska börja det här men, för cirka ett år sedan träffade jag en tjej på ett spel som jag började prata med, hon var jättetrevlig och söt. Snabbt bestämde vi oss för att träffas, och plötsligt hade vi ett långdistans förhållande på G. Efter cirka ett halvår lade vi av på grund av distans och de fanns inte så stora möjligheter och träffas...

Hon bodde i Norge, i en stad som hette Alta, cirka 150 mil ifrån Västerås där jag bodde. De var helt sjukt.

Har aldrig haft sån hunger efter kärlek som jag hade då, och sättet jag träffade henne var väldigt unikt.. Jag saknar det lite faktiskt.. Tror ni såna här saker bara händer once in a lifetime? Är kanske lite oerfaren av internet men de känns inte som de finns mycket sånt här som är på gång.


   
Citera
Ämnesstartare

Det är väl ganska vanligt att man träffar folk över internet.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tvärtom. Sådant förekommer ju mer än på manuell väg, så att säga. Se dig omkring. Det finns hundratals datingsiter och communitys.


   
SvaraCitera
Åtta

Dude. Jag och Capture. 70 mil. [party]

UM-[love] is teh shiet!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tycker dock de känns lite desperat o leta dater på internet, men de kanske är lite emot vad jag ens försöker säga, hah, men vad vet jag!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Här kan du nog hitta 10 nya fruar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

oggelgoggel:

Här kan du nog hitta 10 nya fruar.

De låter väl positivt iallafall!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bor kanske 30 mil från en potentiell flickvän. [blush][crazy]


   
SvaraCitera

Försökte hon också hjälpa jimmy med oljan han var rädd för eller?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mahadNr2:

Försökte hon också hjälpa jimmy med oljan han var rädd för eller?

HAHA Vafan! Get out of my brains!


   
SvaraCitera

Lakritzc:

HAHA Vafan! Get out of my brains!

vadå?


   
SvaraCitera
Hando

Lakritzc:

Tror ni såna här saker bara händer once in a lifetime?

Nej


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mahadNr2:

vadå?

Shit, hjälp mig hitta spelet istället :<


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jo jag blev tillsammans med mitt ex över internet. Dock bodde han bara i södertälje men det var i alla fall en och en halv timmas resetid.
[no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Träffade min drömpåjke på daz interweb. [love][love][smile][smile]

Bästa jag gjort online sedan den dagen då jag ringde upp vårt allra första telefonmodem. [smile]


   
SvaraCitera