Aviseringar
Rensa alla

hitta nya vänner..


Ämnesstartare

har några halv vänner som jag umgås med iband. Dock inga äkta och absolut inte bra för mig. Detta gör att ja kan känna mig riktigt jävla ensam ibland. sååå de nu vi kommer till saken. Är en tjej på 15 år i sommar o allmänt skön/öppen som då söker vänner.
och går inte att hitta dem i verkligheten då jag bor i en skitstad med även skitmänniskor i. Därför registrera jag mig här istället. Sååå e du i lite samma sits eller ba vill snacka lite så skriv gärna! borde la ändå inte vara så svårt att byta ut sina kompisar?! Man dras la lite till dom människorna som är menade för en,tänker jag. Skriver du inte privat men ändå har tips på hur jag kan göra såååå skriv, e ju ändå lite desperat.( skriv dock inte börja i någon aktivitet)  ✌


   
Citera

Gå bara ut där folk hänger och bara prata med folk det var så jag började känna folk. Du kan också gå från person till person alltså kompis till kompis då blir man populär


   
SvaraCitera

Dåligt tips ovan då du endast lär hitta korkade människor. Om du vill hitta folk som tänker lite som du så är tyvärr aktiviteter ett bra sätt vare sig du vill det eller ej


   
SvaraCitera

Man kan ju oxå köpa vänner. På det sätt att man bjuder folk tills dem tycker man e skön. En av dem populäraste jag känner blev populär så


   
SvaraCitera

Nenenen:
Man kan ju oxå köpa vänner. På det sätt att man bjuder folk tills dem tycker man e skön. En av dem populäraste jag känner blev populär så

Fast då är det ju inte geniunt, skit idé.


   
SvaraCitera

Maymay:

Fast då är det ju inte geniunt, skit idé.

Due en skit idé håll käften


   
SvaraCitera

Nenenen:
Man kan ju oxå köpa vänner. På det sätt att man bjuder folk tills dem tycker man e skön. En av dem populäraste jag känner blev populär så

Sånna "vänner" vill man ju verkligen ha

Skeptisk


   
SvaraCitera

Asstriid:

Sånna "vänner" vill man ju verkligen ha

Skeptisk

Ja ellerhur, gamers rise up.


   
SvaraCitera

Börja nån sport ? 


   
SvaraCitera

Stalka personer på Instagram. Plötsligt om du har världens tur börjar de skriva med dig och nu tänker jag bara på hans ölmage Gråter


   
SvaraCitera

Instagram tycker jag iaf e bra, sen gå på saker själv. Jag menar inte aktiviteter utan va modig och gör sånt du inte klarar av. Alla vardags detaljer. Det blev roligare för mig. Lyssna och ta in information sen kanske du minns nått ord av ett samtal som gav dig en idé.


   
SvaraCitera

SkeletonGirl:
Stalka personer på Instagram. Plötsligt om du har världens tur börjar de skriva med dig och nu tänker jag bara på hans ölmage Gråter

Du som inte gillade ölmage. Har jag fått dig att älska det nu haa? 😉


   
SvaraCitera

vincebruh:

Du som inte gillade ölmage. Har jag fått dig att älska det nu haa? 😉

Mmmmm, jag älskade ju känslan att jag inte brydde om vad för andra ställen det hände saker på så då kanske jag älskar ölmagen? Det var det enda jag inte sa att hemma brukar vi ta in den när vi kramas.. iejdjdjjf 

Det var en tant på bussen som somnade idag, skulle ha vart en man. Hjälpte en äldre dam plocka upp sitt paraply, tänk om det hade vart en man. Hoppas jag fortfarande få se han igen som har den perfekta vältränade kroppen och snyggaste armar :))) 


   
SvaraCitera