Roloch: Jag flyttar upp till Stockholm nästa vår, så tyvärr, jag kan inte hjälpa till :/du kommer prob ha samma problem som mig när du flyttar hit alla här är skitstela hhahaha
sallyahm:Jag hoppas inte, jag ska dock börja på polishögskolan så jag slängs ju direkt in i värld där jag måste träffa människor :)
du kommer prob ha samma problem som mig när du flyttar hit alla här är skitstela hhahaha
Roloch:de bra de, hoppas allt går bra då
Jag hoppas inte, jag ska dock börja på polishögskolan så jag slängs ju direkt in i värld där jag måste träffa människor :)
Roloch:Trodde du var 14
Jag hoppas inte, jag ska dock börja på polishögskolan så jag slängs ju direkt in i värld där jag måste träffa människor :)
SvenskWithAttitude:that moment asså, för mig känns de som att ja är äldst om man räknar bort modsen haha
Trodde du var 14
SvenskWithAttitude:Jag får ta och spara den kommentaren tills jag når en viss ålder då jag kan ta det som en komplimang ;)
Trodde du var 14
handendärnissen:Hur gammal är du egentligen?
that moment asså, för mig känns de som att ja är äldst om man räknar bort modsen haha
Roloch:Låter som en vettig grej att göra.
Jag får ta och spara den kommentaren tills jag når en viss ålder då jag kan ta det som en komplimang ;)
penja:
Hur gammal är du egentligen?