Aviseringar
Rensa alla

hitta olämpliga bilder/filmer på sin polare


Ämnesstartare

det här hände för ett par veckor sedan. satt vid en tjejpolares dator och surfade runt i brist på annat då hon inte va hemma för tillfället.

nyfiken som jag är tittar jag igenom lite bilder o så, helt oskyldigt liksom. och då hittar jag en mapp som heter nåt skumt så klickar mig in där och där upptäcker jag att det ligger både bilder och filmer på henne naken när hon tillfredsställer sig själv.

när hon kom tillbaka kunde jag knappt hålla mig för skratt över vad jag precis hade sett. och jag vet inte riktigt hur jag ska bete mig mot henne nu. jag liksom såg något som jag inte skulle sett 😛

varför gång jag pratar med henne nu ser jag bara det framför mig 😛 så ah

vad skulle ni gjort i min sits? [crazy]


   
Citera
blum
 blum

Stephen:

helt oskyldigt liksom.

Vadå helt oskyldigt, man rotar fan inte igenom andras datorer. [confused] Skulle bli asarg om någon kollade igenom mina grejer utan att jag visste om det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lindblom:

Vadå helt oskyldigt, man rotar fan inte igenom andras datorer. [confused] Skulle bli asarg om någon kollade igenom mina grejer utan att jag visste om det.

ja men skulle liksom kolla festbilder typ, inte så att jag letade efter nåt sånt herregud


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tillrättavisat mig själv. Man rotar fan inte.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hahahahfa fy fan va bra

du har ju inte fan gjort rätt någonstans


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vad elak du är [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Stephen:

vad skulle ni gjort i min sits?

Jag skulle ha sett till att få bilder och filmer över till min dator via mail eller usb-minne eller whatever, för att behålla i förebyggande syfte. Dagen då hon gör något som förtjänar hämnd, alternativt dagen då jag behöver få henne att göra något hon verkligen inte vill, kommer att komma förr eller senare. Lika bra att vara beredd.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mediakatt:

Jag skulle ha sett till att få bilder och filmer över till min dator via mail eller usb-minne eller whatever, för att behålla i förebyggande syfte. Dagen då hon gör något som förtjänar hämnd, alternativt dagen då jag behöver få henne att göra något hon verkligen inte vill, kommer att komma förr eller senare. Lika bra att vara beredd.

[bigcheers]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

defuseme:

Tillrättavisat mig själv. Man rotar fan inte.

men skulle ju kolla festbilder

OF 5:

hahahahfa fy fan va bra

du har ju inte fan gjort rätt någonstans

jag veeeeeeeet 😛

mediakatt:

Jag skulle ha sett till att få bilder och filmer över till min dator via mail eller usb-minne eller whatever, för att behålla i förebyggande syfte. Dagen då hon gör något som förtjänar hämnd, alternativt dagen då jag behöver få henne att göra något hon verkligen inte vill,

Så elak kan jag inte vara hur taskig hon än skulle vara mot mig, never!!!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Stephen:

Så elak kan jag inte vara hur taskig hon än skulle vara mot mig, never!!!

Mes.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mediakatt:

Mes.

jo jag vet men det är ju lite väl taskigt eller?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Stephen:

Så elak kan jag inte vara hur taskig hon än skulle vara mot mig, never!!!

man vet aldrig [no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Stephen:

jo jag vet men det är ju lite väl taskigt eller?

Det är bara taskigt om de inte förtjänar det [party]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hon får nästan skylla sig själv som inte kan gömma sina hemliga filer!

Dold text: c:\windows\xerox\


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

OF 5:

man vet aldrig [no-no]

det bor en liten ond person i mig...

mediakatt:

Det är bara taskigt om de inte förtjänar det [party]

haha sant, om jag ska erkänna så har jag redan bilderna och filmerna....fan va dum jag känner mig 🙁


   
SvaraCitera