Aviseringar
Rensa alla

Hitta på med pojkvännen?


Ämnesstartare

När sexlivet börjat dala och allt annat är precis likadant varje gång man träffas - hur "hottar" man upp relationen?

Jag vill få den där "nykära" känslan tillbaka. Jag och min pojkvän har nu varit tillsammans i ett år och två månader, och jag vill inte ha någon annan än honom, men det har börjat bli så tråkigt.


   
Citera

Du får den inte tillbaka.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dra in en extra kvinna/man [cool]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Myksa:

Du får den inte tillbaka.

Alltså grejen är även att jag är orolig för att han ska lämna mig. Vi har inte riktigt bråkat, men vi har "småbråkat" några gånger. Han har antagligen också märkt hur tråkigt det har blivit, men jag älskar honom så otroligt mycket att jag inte vill att det ska ta slut nu.


   
SvaraCitera

börja med bondage [wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

CharliesName:

dra in en extra kvinna/man

En man då.. Hehe. Men han skulle nog inte uppskatta det, trots att jag tidigare anat lite "bi-vibbar" från honom, men han erkänner det inte.


   
SvaraCitera

ni får väll hitta på nya saker att göra ibland


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

iosib:

börja med bondage

Haha, det skulle vara något. 😀


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

OF 5:

ni får väll hitta på nya saker att göra ibland

Men vad för någonting? Känns som vi redan gjort det mesta ett par brukar göra.


   
SvaraCitera

endagitaget:

En man då.. Hehe. Men han skulle nog inte uppskatta det, trots att jag tidigare anat lite "bi-vibbar" från honom, men han erkänner det inte.

men då skulle det kanske bli en hit att som överraskning dra in grannkillen i sovrummet[party]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

endagitaget:

En man då.. Hehe. Men han skulle nog inte uppskatta det, trots att jag tidigare anat lite "bi-vibbar" från honom, men han erkänner det inte.

va mest ett skämt [zzz] för jag skulle inte vilja de men gillar ni båda de så go for it! [party]

annars

OF 5:

ni får väll hitta på nya saker att göra ibland

ta reda på va ni gillar att hitta på om ni inte redan har gjort de [rolleyes]
kanske finns nått som ni båda gillar att gö as mycket [y] spela schack t.ex [party]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

men då skulle det kanske bli en hit att som överraskning dra in grannkillen i sovrummet

Hahah! Det värsta vore ju dock om han skulle uppskatta killen mer än mig. [censur] Eller bli avundsjuk då när jag "håller på" med andra killen också. Trekant är väl egentligen inte det bästa.. men helt klart en rolig grej! Men det kan ju även förstöra relationen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

CharliesName:

ta reda på va ni gillar att hitta på om ni inte redan har gjort de

Alltså, allting som vi gillar har vi redan gjort. Vi har rest till olika ställen tillsammans, kryssning, sett på film, bio, shoppat, nöjesparker, fester, klubbar, festivaler osv.


   
SvaraCitera

endagitaget:

Men vad för någonting? Känns som vi redan gjort det mesta ett par brukar göra.

åhå inne i ekorrhjulet då är det bara att hålla ut[wink]

nä men jag har ingen aning det är ju något du måste ta med din pöjk


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

endagitaget:

Alltså, allting som vi gillar har vi redan gjort. Vi har rest till olika ställen tillsammans, kryssning, sett på film, bio, shoppat, nöjesparker, fester, klubbar, festivaler osv.

Ajajaj [n] bara en extra person som gäller då [rolleyes]


   
SvaraCitera