Aviseringar
Rensa alla

Hitta på när man fyller 20?


Ämnesstartare

Hej! Jag är en på 19 år som snart fyller 20, eller ja senare i vår egentligen. Jag har de senaste åren haft hemmafester när jag fyllt år, men i år går inte det längre eftersom jag flyttat hemifrån till en pytteliten lyhörd lägenhet 🙁

Därför tänkte jag nu be om tips på vad man kan hitta på? Borde man hyra lokal eller kanske se om det finns något hus man kan hyra och ha en liten fest i? Lokalfester blir ju ofta stökiga och ofta inte ens så roliga enligt mig men vad tycker ni? Tänker att om jag har festen lite senare än jag fyller år och det hunnit bli varmt så kanske man kan sätta upp partytält nånstans annars?

Tack på förhud 🙂


   
Citera

Tack på förhand tror jag du menarSöt

Asså blir inte det väldigt dyrt för dig om du ska hyra lokal?

Liksom jag är 17 och redan nu bryr mig inte längre om födelsedagar och sånt. Så jag hade nog hellre sparat pengarnaRullar ögonen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Maymay:
Tack på förhand tror jag du menarSöt

Asså blir inte det väldigt dyrt för dig om du ska hyra lokal?

Liksom jag är 17 och redan nu bryr mig inte längre om födelsedagar och sånt. Så jag hade nog hellre sparat pengarnaRullar ögonen

Jojo det kostar väl någon tusenlapp eller två så det är inte jätteroliga pengar såklart 🙁 Sen om man ska ha dekoration, bjuda på något och så så drar det snabbt iväg. Men det känns lite tråkigt att inte fira 20 som är ganska "stort" när jag alltid haft någon fest innan och så. Plus att mina vänner också alltid har fester när dom fyller. ShockeradRullar ögonen 


   
SvaraCitera

Maymay:
Tack på förhand tror jag du menarSöt

Ouch Shockerad


   
SvaraCitera

emiliiaah:

Jojo det kostar väl någon tusenlapp eller två så det är inte jätteroliga pengar såklart 🙁 Sen om man ska ha dekoration, bjuda på något och så så drar det snabbt iväg. Men det känns lite tråkigt att inte fira 20 som är ganska "stort" när jag alltid haft någon fest innan och så. Plus att mina vänner också alltid har fester när dom fyller. ShockeradRullar ögonen 

Antar du kan ha en rätt basic fest eller sånt annars blir det jävligt dyrt om det är många gästerRullar ögonen


   
SvaraCitera

Jag fyller också 20 så vi kanske kan fira tillsammans på systembolaget eller något Party


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Maymay:

Antar du kan ha en rätt basic fest eller sånt annars blir det jävligt dyrt om det är många gästerRullar ögonen

Jaa lokalen kostar ju lika mycket hur många som en kommer Galen Ett till alternativ är väl om jag kollar om jag får ha den hos någon kompis, men det känns lite påtvingande  Skadeglädje


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Asstriid:
Jag fyller också 20 så vi kanske kan fira tillsammans på systembolaget eller något Party

Låter som en bra ideTumme upp


   
SvaraCitera

emiliiaah:

Låter som en bra ideTumme upp

Eller så kanske du kan gå ihop med någon kompis så att ni firar tillsammans och delar på kostnaden? Om du har någon annan som fyller 20 såklart 

Men kanske roligare att fira själv jag vet inte


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Asstriid:

Eller så kanske du kan gå ihop med någon kompis så att ni firar tillsammans och delar på kostnaden? Om du har någon annan som fyller 20 såklart 

Men kanske roligare att fira själv jag vet inte

Ja det tyckte jag lät bra!! Ska kolla runt lite Tumme upp


   
SvaraCitera

Hyra lokal är riktigt fint.


   
SvaraCitera
theooz

Vart bor du? Lokal tycker jag absolut är rimligt att du borde kolla upp när du ändå fyller 20. Kanske kan rekommendera några om vi bor i samma stad Skål  Jag har också lite fördomar om att lokalfester inte är lika kul eller sköna som hemmafester men tror man kan minimera den känslan med rätt attityd, folk och val av lokal


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

theooz:
Vart bor du? Lokal tycker jag absolut är rimligt att du borde kolla upp när du ändå fyller 20. Kanske kan rekommendera några om vi bor i samma stad Skål  Jag har också lite fördomar om att lokalfester inte är lika kul eller sköna som hemmafester men tror man kan minimera den känslan med rätt attityd, folk och val av lokal

Jag har precis flyttat till Trollhättan, har massa vänner i Smögen också då det var där jag bodde tidigare. Mycket glad


   
SvaraCitera

nä jag planerar o bli alkoholist så Glatt skålande


   
SvaraCitera

emiliiaah: Hej! Jag är en på 19 år som snart fyller 20, eller ja senare i vår egentligen. Jag har de senaste åren haft hemmafester när jag fyllt år, men i år går inte det längre eftersom jag flyttat hemifrån till en pytteliten lyhörd lägenhet 🙁

Därför tänkte jag nu be om tips på vad man kan hitta på? Borde man hyra lokal eller kanske se om det finns något hus man kan hyra och ha en liten fest i? Lokalfester blir ju ofta stökiga och ofta inte ens så roliga enligt mig men vad tycker ni? Tänker att om jag har festen lite senare än jag fyller år och det hunnit bli varmt så kanske man kan sätta upp partytält nånstans annars?

Tack på förhud 🙂

Tårta och champagne ! 


   
SvaraCitera