Aviseringar
Rensa alla

hitta solglasögon.....................


Ämnesstartare

är fan omöjligt för sådana som har avlångt ansikte o behöver feting glajjjjor...................


   
Citera
Ämnesstartare

jobbigt med solglasögon jöööö

eller oke är nog skönt om man har en fuldag eller liknande
passar inte heller i några [shake]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

letat överallt men hittar inteee... så jävla svårt att beställa från internet med [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

enhimmelskdrog:

jobbigt med solglasögon jöööö

tycker solen är så jäla jobbig i ögonen


   
SvaraCitera

Se ut som en fluga i mina


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Skaffa skuggade linser.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

h&m


   
SvaraCitera

ja har ett par fättefina , typ pundarbrillor me gult/orange glas [cool]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

antrax:

Skaffa skuggade linser.

kan med 99 % säkerhet ej ha.. har så kass syn så kan enbart ha 2 olika linser på marknaden.. månads enbart

Angeleyes:

h&m

kollat alla där.. mest potentiell var den senaste oversize glajjorna.. lite 70'tal typ, men formen passa ej mig

Macktorsken:

ja har ett par fättefina , typ pundarbrillor me gult/orange glas [cool]

[love]

Ingemarsdotter:

Se ut som en fluga i mina

aaa ser också knäpp ut i den modelle


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hatar min ansiktsform, alla solglasögon är typ skapade efter sådana me hjärtansikte


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ebay. De har nog alla sorters brillor. De flesta av vilka inte är begagnade utan annonseras av företag runt om i världen.


   
SvaraCitera

Lounge fact:

aaa ser också knäpp ut i den modelle

fast gillare ändå, vill helst ha ännu större, tätare och i någon riktigt ful färgjävel och tjocka bågar så jag slipper bli blind och få kronisk huvudvärk i för stark sol.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jonnybravo91:

Ebay. De har nog alla sorters brillor. De flesta av vilka inte är begagnade utan annonseras av företag runt om i världen.

får kolla där

Ingemarsdotter:

fast gillare ändå, vill helst ha ännu större, tätare och i någon riktigt ful färgjävel och tjocka bågar så jag slipper bli blind och få kronisk huvudvärk i för stark sol.

[love]

mina drömglajjor e bruna.. oversize!!!!!!!!!!.. mer rektangulära än runda/fyrkatinga med lika långa sidor.. typ.. fan omöjligt


   
SvaraCitera

desse e h3ta!
Image


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Image

de var rätt okej iofs.. men frågan e om de bara ser rekangulära ut pga att hon har annan ansiktsform än mig.. och stora..


   
SvaraCitera