Aviseringar
Rensa alla

hitta solglasögon.....................


Ämnesstartare

de ser så sjukt stora ut men hon är rätt liten

Macktorsken:

desse e h3ta!

hell yäh


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lounge fact:

kan med 99 % säkerhet ej ha.. har så kass syn så kan enbart ha 2 olika linser på marknaden.. månads enbart

Crap

Lounge fact:

hatar min ansiktsform, alla solglasögon är typ skapade efter sådana me hjärtansikte

Hmm, John Lennon-glajjor dårååå?!
Jättefint.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Image

samma modell o där såg de fula och runda ut... kuuuuuuuukeeeen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Image


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

antrax:

Jättefint.

jättefult o dööööööööööööööööödligt fult på mig[crazy]


   
SvaraCitera

Lounge fact:

hell yäh

eller dessa? KUNG!!!! ¨

Image


   
SvaraCitera

Lounge fact:

mina drömglajjor e bruna.. oversize!!!!!!!!!!.. mer rektangulära än runda/fyrkatinga med lika långa sidor.. typ.. fan omöjligt

fan vad niiiicigt det låter, känner att det är ungefär det jag letat efter i mitt korta levnadsspann!! Vill också att de ska vara lite bredare, ser snyggare ut[cool]


   
SvaraCitera

   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ingemarsdotter:

fan vad niiiicigt det låter, känner att det är ungefär det jag letat efter i mitt korta levnadsspann!! Vill också att de ska vara lite bredare, ser snyggare ut[cool]

jaaaaaaaaaaa!!!

Image
(fick bli kille nu eftersom bild ej funka!!)

typ som de fast lite högre.. och utan louis vuitton tjoffset fram.. guldiga.. najsiga.. neutrala.. ohittbara ffSSSSS

antrax:

http://www.salongk.se/artiklar/2009/05/19/81238796/index.xml

"Långsmalt ansikte
Om ditt ansikte är avlångt kan du med fördel välja ett par rejält dimensionerade varianter. Stora och glammiga solglasögon bryter av på ett naturligt sätt. Vill du bredda ansiktet väljer du bågar som bygger ut lite i sidorna."

Synd att det inte finns bågar som "bygger ut lite i sidorna" [crazy] alltså breda och stora..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

men ät balle ums bildfunktion


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

louis vuitton evidence iaf


   
SvaraCitera

Älskar solglasögon, har ca 15 par. Spana in Åhléns, de brukar ha ett ganska stort utbud från typ prestige osv. Kolla internet annars. Finns säkert väldigt många billiga och bra internetshoppar med solglasögon.


   
SvaraCitera

Åh nu hittade jag massa fina igen fy solglasögon är typ min drog tror jag[sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nirr:

prestige

har baaaara smååå som inisjutton

Nirr:

nternet annars.

koollar.. är svårt att hitta.. och är svårt att få perspektiv på solglasögons storlek


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lounge fact:

Synd att det inte finns bågar som "bygger ut lite i sidorna" [crazy] alltså breda och stora..

Du får bygga ut själv med lite kartong och tejp.[blush]


   
SvaraCitera