Aviseringar
Rensa alla

Hitta vänner


Ämnesstartare

Jag har inga vänner utanför skolan men hur kan jag hitta nya vänner? Asså jag blir inte mobbad men jag känner mig lite utanför. Ärligt talat så bryr jag mig inte i skolan. Grejen är att jag typ är handikappad. Jag kan inte sträcka mina ben fullt ut så jag kan gå och springa men inte lika långt eller snabbt som alla andra så jag kan inte gå i någon sport. Jag har ganska bra betyg i skolan, typ A och B i det mesta. Jag har bott på samma gata i 12 år nu så jag känner redan alla i området.

Så hur kan jag hitta nya vänner, typ på nätet? 


   
Citera

UM brukar funka bra Cool


   
SvaraCitera

hur gamal är du? 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Axelinaaas:
hur gamal är du? 

14


   
SvaraCitera

Att du kanske inte kan sträcka it benen ordentligt kan helt enkelt vara att du är ovig, det är jag med, jag kan inte ha raka ben när jag sitter ner.
Att du inte kan springa lika fort som alla andra är förmodligen för att du har dålig kondis eftersom att du förmodligen rör dig för lite, det gjorde jag också när jag var i din ålder, jag satt bara hemma och spelade och åkte buss istället för att gå hem (fastän det bara var ca. 3km hem).


   
SvaraCitera

Captain Jack Sparrow:
UM brukar funka bra Cool

+1 Tumme upp


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

trevlig-snubbe:
Att du kanske inte kan sträcka it benen ordentligt kan helt enkelt vara att du är ovig, det är jag med, jag kan inte ha raka ben när jag sitter ner.
Att du inte kan springa lika fort som alla andra är förmodligen för att du har dålig kondis eftersom att du förmodligen rör dig för lite, det gjorde jag också när jag var i din ålder, jag satt bara hemma och spelade och åkte buss istället för att gå hem (fastän det bara var ca. 3km hem).

Asså jag är född med en sjukdom som heter artrogrypos så det är därför jag inte kan sträcka benen ordentligt


   
SvaraCitera

har har lärt känna 2 pers genom UM så det är ju en bra ställe att hitta kompisar på


   
SvaraCitera

Nicole01:

Asså jag är född med en sjukdom som heter artrogrypos så det är därför jag inte kan sträcka benen ordentligt

I see. Tråkigt att höra! Ledsen


   
SvaraCitera

Gå ut i orten bror


   
SvaraCitera