Aviseringar
Rensa alla

Hitta vänner på nätet?


Ämnesstartare

Vet någon nån sida där jag som 15 åring kan hitta nya vänner? Känns som jag växer ifrån mina vänner o de enda vänner jag hänger med är dem i min skola 😛


   
Citera

Här och några andra ställen


   
SvaraCitera

Jättebra fråga. Den frågan skulle jag också vilja veta svaret på! Den här sidan och på spel är de enda ställena jag kan komma på, där man har hyfsad chans på att träffa någon runt ens egna ålder.


   
SvaraCitera

panfu.se


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kebaab02:
panfu.se

*jag spyr*, är panfu fortfarande igång, sist jag använde det var typ 2010...


   
SvaraCitera

Kalixtus02:

*jag spyr*, är panfu fortfarande igång, sist jag använde det var typ 2010...

de startar upp igen 16e


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gråter

Kebaab02:

de startar upp igen 16e

NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO


   
SvaraCitera

Kebaab02:

de startar upp igen 16e

Haha. Jag trodde att de hade lagt ner för länge sedan, men jag minns att även när spelade det så pratade ingen. MMORPG spel är bättre. 


   
SvaraCitera

HiddenMe:

Haha. Jag trodde att de hade lagt ner för länge sedan, men jag minns att även när spelade det så pratade ingen. MMORPG spel är bättre. 

Älskar Massive Multiplayer Online Role Playing Games


   
SvaraCitera

Kebaab02:

Älskar Massive Multiplayer Online Role Playing Games

Ja, de är allt bra! Vilka spelar du? 


   
SvaraCitera

HiddenMe:

Ja, de är allt bra! Vilka spelar du? 

Hemligt x) Säg mig, vilka spelar du?


   
SvaraCitera

Kebaab02:

Hemligt x) Säg mig, vilka spelar du?

Haha. Det är nog smart, jag kanske borde köra med din stil att hålla det hemligt? Äsch. Jag har provat väldigt få men man märker ju att de är väldigt bra och roliga. Ibland så spelar jag World of Warcraft och ett annat spel. Så jag är inte en höjdare på MMORPGs. 


   
SvaraCitera

Har själv spelat lite WoW, men tbh även starstable online aka sso, spelade Alicia Online förr. Så är ingen topp master själv.


   
SvaraCitera
Oasis

HiddenMe:

Haha. Det är nog smart, jag kanske borde köra med din stil att hålla det hemligt? Äsch. Jag har provat väldigt få men man märker ju att de är väldigt bra och roliga. Ibland så spelar jag World of Warcraft och ett annat spel. Så jag är inte en höjdare på MMORPGs. 

csgo var bra för att hitta kompisar men nu e deras community helt fackad och det e inga bra svennar heller där. minecraft hade riktigt bra men alla har ju blivit äldre och dom flesta fick internet vänner där ifrån när dom va 11 eller 12 och nu  e dom flesta som brukade spela det 14 till 16 år gammla jag har 5 vänner via minecraft som jag e fortfarande vän med även att de var 4 år sen vi träffades på ett spel som inte vi spelar längre. det enda spelet som har personer som e riktigt shysta och trevliga e tom clancys rainbow 6 spelet och på gta 5


   
SvaraCitera

Kebaab02:
Har själv spelat lite WoW, men tbh även starstable online aka sso, spelade Alicia Online förr. Så är ingen topp master själv.

Haha, seriöst..? Det var det andra spelet som jag inte nämnde, vet inte riktigt varför. Men jag har också spelat SSO, nu för tiden så gör jag det rätt så sällan, men det går i perioder. 


   
SvaraCitera