Aviseringar
Rensa alla

Hittade en textfil


Issen
Ämnesstartare

Jaha. Säkert inte första gången någon för detta. Men jag hittade en textfil sparad i mitt "arkiv" på datorn. Den relaterade på något sätt till ungdomar.se och så tänkte jag att vafan, varför inte logga in. Jag är faktiskt ungdom enligt SJ (Och SAS?) i några månader till så jag passar på. Egentligen är jag väl mest intresserad om det ens är någon kvar sedan min tid? 

Och för att skapa en diskussion. Är det bara jag som tycker det är jätteskevt med fula "förtkortningar" som "Mellon"? Seriöst, det kan vara bland de fulaste. Dög inte melodivfestivalen? Det har åtminstone "fest" i sig... då låter det lite roligare =)


   
Citera
Ämnesetiketter

Issen:
Jaha. Säkert inte första gången någon för detta. Men jag hittade en textfil sparad i mitt "arkiv" på datorn. Den relaterade på något sätt till ungdomar.se och så tänkte jag att vafan, varför inte logga in. Jag är faktiskt ungdom enligt SJ (Och SAS?) i några månader till så jag passar på. Egentligen är jag väl mest intresserad om det ens är någon kvar sedan min tid? 

Och för att skapa en diskussion. Är det bara jag som tycker det är jätteskevt med fula "förtkortningar" som "Mellon"? Seriöst, det kan vara bland de fulaste. Dög inte melodivfestivalen? Det har åtminstone "fest" i sig... då låter det lite roligare =)

Jag är kvar, firar snart 10 år med detta kontotCool
Inte så värst aktiv dock.


   
SvaraCitera
penja

aristoteles:

Inte så värst aktiv dock.

Det är du väl visste 


   
SvaraCitera

penja:

Det är du väl visste 

Det är väl en definitionsfråga, jag är inloggad ofta men jag producerar inte speciellt mycket. Att logga in är för mig inte att vara så himla aktivMycket glad


   
SvaraCitera
penja

aristoteles:

Det är väl en definitionsfråga, jag är inloggad ofta men jag producerar inte speciellt mycket. Att logga in är för mig inte att vara så himla aktivMycket glad

Haha ok! Tänkte att du skulle vara lite cool och inte erkänna ditt UM-användande helt. Jag var såklart tvungen att sabba det.. Heh.. 


   
SvaraCitera

penja:

Haha ok! Tänkte att du skulle vara lite cool och inte erkänna ditt UM-användande helt. Jag var såklart tvungen att sabba det.. Heh.. 

Lol, det syns ju rätt tydligt i ens profil hur aktiv man ärGlad


   
SvaraCitera
time
 time

Haha hej issen, kul att se dig här igen!


   
SvaraCitera

Här snackar vi rutinerad UMare alltså. 06... Rullar ögonen


   
SvaraCitera

Var knappt född 06.


   
SvaraCitera

Niklas:
Var knappt född 06.

Mycket glad


   
SvaraCitera

ja mello är en skitful förkortning

Hette andra saker när du var aktiv men är kvar


   
SvaraCitera

Niklas: Här snackar vi rutinerad UMare alltså. 06...

Var medlem innan dess med, fast med en annan användareCool


   
SvaraCitera

aristoteles:

Var medlem innan dess med, fast med en annan användareCool

När? 


   
SvaraCitera

Niklas: När?

Osäker exakt, var med innan ungdomsmottagningen.se slogs ihop med ungdomar.se. Misstänker att det var kring 2004-2005.


   
SvaraCitera

jag har haft mitt konto sedan april 07. firar dvs 9-årsdag i april.


   
SvaraCitera