Aviseringar
Rensa alla

Hittade mammas dildo


Ämnesstartare

time:

Du får köpa sexleksaker som sjuttonåring, det är inga problem. 

var?.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

weparn:

var?.

Beställa? Förmodligen i affärer också.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Rabbits lär ju dessutom vara svåra att föra in i ett manligt anus eftersom klitorisretaren blir ett hinder liksom.


   
SvaraCitera
time
 time

weparn:

var?.

Nu vet jag inte var du bor, men de flesta affärer som säljer sexleksaker tillåter något yngre kunder (det är dock 18 års åldersgräns för erotiska filmer). 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

time:

Nu vet jag inte var du bor, men de flesta affärer som säljer sexleksaker tillåter något yngre kunder (det är dock 18 års åldersgräns för erotiska filmer). 

time:

Nu vet jag inte var du bor, men de flesta affärer som säljer sexleksaker tillåter något yngre kunder (det är dock 18 års åldersgräns för erotiska filmer). 

skåne ,


   
SvaraCitera
mens
 mens

Men nä blä 🙁

Fann kondomer när jag som typ tolvåring letade efter fina smycken att smygprova. Var dock stensäker på att de var till för att visa mig vad de var för ngt. Sån jävla naiv dum unge jag var. Kanske var en försvarsmekanism dock.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

trevlig-snubbe: Sedan så är nog TS ändå bisexuell eller så

Baserat på vadå?


   
SvaraCitera

weparn:

var?.

Jag skickar inte upp någon länk till någon sexbutk utan jag skickar en länk till GOOGLE där du kan hitta 100-tals med butiker som säljer dildos. Mycket glad

https://www.google.se/#q=sexleksaker+dildo+dildos+sexleksak

Lycka till och ha det så kul/skönt med dildon.   Blink


   
SvaraCitera
Ice
 Ice

weparn:

skåne ,

weparn:

var?.

Teknikmagasinet.
Vissa Apotek.
Sexbutiker i Malmö.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vikingen: https://www.google.se/#q=sexleksaker+dildo+dildos+sexleksak

Kan bekräfta att alla de i topp 4 är bra och säkra. 


   
SvaraCitera

S3ON:

Baserat på vadå?

På att han vill stoppa upp en dildo i röven, vad annars?
Det är i vilket fall som helst en gissning och TS är kanske bara nyfiken, jag vet helt enkelt inte.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

trevlig-snubbe: På att han vill stoppa upp en dildo i röven, vad annars?

Ja, ett föremål... :$

Nu står det förvisso att han är binyfiken på hans profil. Men att dra den slutsatsen på det viset du gjorde är ganska idiotiskt...

Jag är 100% hetero och tar gärna emot en strap-on i stjärten. :)) 


   
SvaraCitera

S3ON:

Ja, ett föremål... :$

Nu står det förvisso att han är binyfiken på hans profil. Men att dra den slutsatsen på det viset du gjorde är ganska idiotiskt...

Jag är 100% hetero och tar gärna emot en strap-on i stjärten. :)) 

Som ser exakt ut som en K*k?

Ja och jag sa att jag trodde han var bi-nyfiken, så det var en dålig slutsats säger du? Galen
Uppenbarligen inte eftersom att jag trodde rätt och jag har inte dragit någon jävla slutsats, jag säger att jag gissade att det var så och så sa jag att jag inte visste. Hur fan kan det vara att dra en jävla slutsats?

Jag personligen ser det inte som speciellt heterosexuellt om man gör så, snarare bisexuellt även om man bara gör det själv eller nått med en dildo. Men det är bara jag det!
Du får tycka precis vad du vill, sen när jag tänker efter så är det ju en sak, ett ting och du vill ju inte göra det med en kille antar jag.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

trevlig-snubbe: Som ser exakt ut som en K*k?

Det behöver den inte göra
 

trevlig-snubbe: a och jag sa att jag trodde han var bi-nyfiken, så det var en dålig slutsats säger du?

Ja, fördomar är alltid dåligt. 

trevlig-snubbe: Jag personligen ser det inte som speciellt heterosexuellt om man gör så, snarare bisexuellt även om man bara gör det själv eller nått med en dildo.

Förvirrad


   
SvaraCitera

S3ON:

Det behöver den inte göra
 

Förvirrad

Det var någe nytt, faktiskt!

S3ON:  Ja, fördomar är alltid dåligt.

Hmm. Sant, dock ås svarade du inte på vad jag sa. Var min gissning dålig om jag ändå hade gissat rätt? Jag hade inge fördomar.


   
SvaraCitera