Aviseringar
Rensa alla

Hittar inte passet blablabla


Ämnesstartare

Geigerzähler:

Fungerar det då?

funkar hos polisen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Geigerzähler:

Fungerar det då?

Funkar där jag bor.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Geigerzähler:

Nä :C

skit iet då [mad]


   
SvaraCitera

Geigerzähler:

Men kan inte min mor legitimera mig?

När ni inte har samma efternamn brukar de vara petiga, men jag tycker du ska försöka.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Oväntad:

skit iet då

Hittade det. [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Capture:

När ni inte har samma efternamn brukar de vara petiga, men jag tycker du ska försöka.

Hittade det.


   
SvaraCitera

Geigerzähler:

Hittade det.

[party]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Geigerzähler:

Hittade det. [y]

Jag kanske bad åt dig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Geigerzähler:

Men kan inte min mor legitimera mig?

min mor hat tappat sin plånbok med alla id-handlingar i. hon ska hämta ut två hästpass på ica (där postservicen är) men fick inte eftersom hon inte har nån id-handling. hennes mor (min mormor) får inte intyga att hon här hon. lite problem [n]


   
SvaraCitera

Emmelipemmeli:

min mor hat tappat sin plånbok med alla id-handlingar i. hon ska hämta ut två hästpass på ica (där postservicen är) men fick inte eftersom hon inte har nån id-handling. hennes mor (min mormor) får inte intyga att hon här hon. lite problem

Usch, får typ ångest när jag läser sådant! Skulle blivit panikslagen om det där hände mig. [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Barnbidrag:

Usch, får typ ångest när jag läser sådant! Skulle blivit panikslagen om det där hände mig.

öh, jo. lite segt att de gjort om reglerna nu [n] förut kunde liksom jag hämta ut mammas grejer... bara skriva namnteckning. men det här är säkrare antar jag.


   
SvaraCitera
Hando

Går det inte med ID-kort istället för pass då? Fast du kanske inte har något [sad]


   
SvaraCitera

Emmelipemmeli:

öh, jo. lite segt att de gjort om reglerna nu förut kunde liksom jag hämta ut mammas grejer... bara skriva namnteckning. men det här är säkrare antar jag.

Mjo.. [surprised] Men, det är lite synd att det är ändrat och sån't ändå.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hando:

Fast du kanske inte har något

Nej, men jag hittade passet och hämtade ut grejerna. [y]


   
SvaraCitera
Hando

Geigerzähler:

Nej, men jag hittade passet och hämtade ut grejerna.

Grattis [party]


   
SvaraCitera