Aviseringar
Rensa alla

HIV GENOM SALIV? orlolig tjej....


Chickfactor:

såvida de inte är peddos är det nog inte så stor risk ändå:F

[tard] Va? Om tjejerna han träffar över internet och sexar inte är pedofiler, så är det inte så stor risk att dom har hiv?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Oväntad:

Ja, det kan smitta via saliv, men det är inte särskilt stor risk. Dessutom ljuger säkert snubben bara för att han vill ha dig för dig själv

FEL!!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dessutom är chansen att få HIV inte särskilt stor i vilket fall. Man kan ha samlag flera gånger med en HIV-smittad person utan att få det.


   
SvaraCitera

EnsamFlickaVärlden:

FEL!!

Nej.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Oväntad:

Nej.

Och det vet du?? Jävla okunskap


   
SvaraCitera

Oväntad:

Va? Om tjejerna han träffar över internet och sexar inte är pedofiler, så är det inte så stor risk att dom har hiv?

typ som han alexandrakillen:F


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hehe roligt rim [smile]


   
SvaraCitera

EnsamFlickaVärlden:

Och det vet du?? Jävla okunskap

Om jag har hiv och suger av en snubbe kan jag smitta honom. Berätta hur det är om det inte är så.

Chickfactor:

typ som han alexandrakillen:F

Vem? 😛


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Oväntad:

Om jag har hiv och suger av en snubbe kan jag smitta honom. Berätta hur det är om det inte är så.

Hiv kan smitta via oskyddade vaginala, anala och orala samlag. Det kan också smitta via direktöverföring av smittat blod (injektion eller transfusion). Hiv kan också överföras från smittad kvinna till hennes barn under graviditet, förlossning eller amning. Hiv smittar inte via saliv. Enda sättet att ta reda på om man bär på hiv-viruset är att ta ett hivtest.

DEt är möjligt att du har rätt där, men det smittar inte genom kyssar som en del idioter tror!


   
SvaraCitera

Oväntad:

Vem? 😛

han där galna egyptiern som det skrevs jättemycket om för något år sen:F


   
SvaraCitera

Chickfactor:

han där galna egyptiern som det skrevs jättemycket om för något år sen:F

berätta vad han har med pedofiltjejer från internet att göra [no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

EnsamFlickaVärlden:

Dessutom är chansen att få HIV inte särskilt stor i vilket fall. Man kan ha samlag flera gånger med en HIV-smittad person utan att få det.

jasså, är det så? grejen var den att han berättade för mig att han alltid var jättetrött och "tänk om det är något farligt, typ cancer" osv. Så sa jag att jag inte trodde det eftersom det är ovanligt med cancer i vår ålder. När vi låg och hånglade så avbröt han och sa "du, detta kanske inte är så bra.. tänk om jag har nåt farligt virus eller något, så smittar jag dig" jag sa att "nej, vad skulle det vara.. det finns ju inga farliga virus som smittar?" sen började jag tänka efter, att hiv är ju faktikst ett virus som smittar, plus att han själv tror att han har det nu!! =S


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

EnsamFlickaVärlden:

men det smittar inte genom kyssar som en del idioter tror!

även om det är långa, erotiska tungkyssar?


   
SvaraCitera

Oväntad:

berätta vad han har med pedofiltjejer från internet att göra

han var peddo och jag tror han hade aids:F


   
SvaraCitera

Varför söker du inte bara på wikipedia så skulle du fått ett svar på 3 sekunder.

Wikipedia- HIV
Hiv smittar via blod, sperma, bröstmjölk och slidsekret. Det finns dock inga belägg för att det skulle kunna smittas vid kyssar, även om hiv har upptäckts i saliv.

Hiv kan smitta

genom oskyddade anala, vaginala och orala samlag
vid kontakt med smittat blod (det smittade blodet måste dock in i ett främmande blodomlopp omgående för att kunna smittas)
via återanvända kanyler,
från en gravid kvinna till hennes barn under graviditet, förlossning eller amning
via blodtransfusioner och organ- och spermadonationer.

Nu har du ditt svar. och om du fortfarande är nojig så gå till en ungdomsmottagning och testa dig. det är inget farligt och ingen stor grej.
[bigcheers]


   
SvaraCitera