Aviseringar
Rensa alla

HIV-test


du gör mig sugen på att nominera i um awards!

time:
Man helst ska genomföra testet 3 veckor efter smittotillfället och att det tar ungefär en vecka att få provresultat, lärde jag mig via internet nu också.

Hoppas du får ett negativt (och därmed positivt för dig!) svar på testet, lycka till!


   
SvaraCitera

sommargåvan: Tack PB!

Haha vilket jobbigt smeknamn jag fått nu Galen Men varsågod!

Du får gärna berätta imorgon hur det gick om du vill! Hjärta


   
SvaraCitera

eenjooy: Jag gjorde ett snabbhivtest för nåt halvår sen. Hade knullat runt med massa män o va as noijig. Tänkte på d dag in o dag ut och var jätterädd för att ha smittat min nuvarande partner. 

Hursomhelst. Drog dit, de stack mig i vänstra fingret o tog lite blod, sen hällde han blodet över en plastpinne som då efter 20 min skulle visa ifall jag va hivsmittad eller ej. Vi snackade under tiden och han försökte mjuka upp mig ifall jag skulle vara hivpositiv. 

Det visade sig att jag va frisk 😀 Lycka till

Öhhh? Om man knullat runt som fan oskyddat så kollar man sig ju innan man påbörjar en seriös relation med någon man bryr sig om. Hade fan blivit tokig om en flickvän smittat mig med något skit för att hon inte orkat testa sig, trots vetskapen om att hon kanske var smittad.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

Haha vilket jobbigt smeknamn jag fått nu Galen Men varsågod!

Du får gärna berätta imorgon hur det gick om du vill! Hjärta

Jaha, så du gillar inte det? sorry 🙂 Ja, det kan jag göra! Hjärta

Timmmmmmmmmm:

True true!


   
SvaraCitera

sommargåvan: Jaha, så du gillar inte det? sorry 🙂 Ja, det kan jag göra!

Haha nej skoja mest faktiskt Glad Är lugnt, var lite kul bara för var första gången nån sagt så. Först i min tråd av terromat och nu du, gör inget alls. Gott! Hjärta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

Haha nej skoja mest faktiskt Glad Är lugnt, var lite kul bara för var första gången nån sagt så. Först i min tråd av terromat och nu du, gör inget alls. Gott! Hjärta

Ahaha vad kul, bra det! SötHjärta


   
SvaraCitera

så får du det dagen efter och du vet inte vad det är men samtidigt utesluter hiv för du blev ju testad 


   
SvaraCitera

sommargåvan: Ahaha vad kul, bra det!

Haha japp visst är det GalenMycket glad får hitta ett smeknamn till dig med då Söt Fast kanske inte SG Blink


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

Haha japp visst är det GalenMycket glad får hitta ett smeknamn till dig med då Söt Fast kanske inte SG Blink

Hahahah SG... ;D


   
SvaraCitera

eenjooy: Tänkte på d dag in o dag ut och var jätterädd för att ha smittat min nuvarande partner.

Gråter


   
SvaraCitera
time
 time

ceka92:
du gör mig sugen på att nominera i um awards!

Nominera för vad? Alla lämnar årets admin tomt Ledsen


   
SvaraCitera

sommargåvan: Hahahah SG... ;D

Haha var det fint? Galen annars man kanske kan förkorta det till typ Sommar-G eller nåt coolt! Cool

Hoppas inte mitt pm var för långt förresten Rodnar


   
SvaraCitera
time
 time

sommargåvan: Jag vet ju inte när smittotillfället ägt rum.

Ingen aning alls? Har du nyligen haft oskyddat sex med någon du inte har koll på om är testad eller ej? Så länge det är över 3 veckor bör testet kunna visa rätt svar i alla fall, vad jag förstått. Och försök ta det lugnt fram tills du får resultatet och även om du skulle få ett dåligt besked, HIV går att leva med och den medicinska utvecklingen går framåt varje dag. Noja inte i onödan! Hejar hejar.


   
SvaraCitera

time:

Nominera för vad? Alla lämnar årets admin tomt Ledsen

inte riktigt alla Blink


   
SvaraCitera
time
 time

ceka92:

inte riktigt alla Blink

Nä, men nästintill alla irl-kompisar jag litade på Arg


   
SvaraCitera