Aviseringar
Rensa alla

HJ*LP? nån som kan veta vart hon komma från?


Värmlansskogarna


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

paras:

du är seriös med lista eller du skoja? [surprised] f

Seriös.
Något av länderna är ju rätt så jag vann den här tävlingen [cool]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

näsan från profil, den är ingen skidbake utan jätterak, å lite utåt i början av näsan... å nästippen lite neråt när hon le... svårt att förklara


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

paras:

AJUSTE HON HAR UNDERLIG PANNA oxå.... lite hög panna liksom men sluttar lite konstigt [rolleyes] men hon e söt... men...[blush]

har hon en grop i pannan? [crazy][crazy][crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Pics!!!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Compton GangztaH:

Något av länderna är ju rätt så jag vann den här tävlingen [cool]

grattis .. den där är väll åtminstone 70 prcent av världen du nämnde [ops][bigcheers][party]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tjockboll:

har hon en grop i pannan? [crazy][crazy][crazy]

neee... men den pannan brukar ja inte se så ofta hos svenskar.. den vara lite annorlunda..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

paras:

grattis .. den där är väll åtminstone 70 prcent av världen du nämnde [ops][bigcheers][party]

[cool]
Och priset är en bild på denna människa eller?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

paras:

neee... men den pannan brukar ja inte se så ofta hos svenskar.. den vara lite annorlunda..

Alla människor är unika[no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Compton GangztaH:

Och priset är en bild på denna människa eller?

nej den här männsikan är gilla inte när jag ta bild av henne. :/ men jag ska väll lösa de härra nåt sät


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

paras:

nej den här männsikan är gilla inte när jag ta bild av henne. :/ men jag ska väll lösa de härra nåt sät

okej, lycka till


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Image

mitt tappra försök [rolleyes] men typ nåt såntärt liknande... men mjukare drag än det där.. lite merpluffsigt utseende eller mjukare... ja vet inte. nå nu finns det en ungefär bild (ja gjort 😉 inte lika bra som riktig men bättre än inget...)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[bigsmile]
hahah oj... bilden blev lite grotesk [cool]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Compton GangztaH:

okej, lycka till

jag mixrat med bild, flickan e inte så ful i som denna bild men lite riktliner för ansiktsdrag å sånt på denna [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

paras:

jag mixrat med bild, flickan e inte så ful i som denna bild men lite riktliner för ansiktsdrag å sånt på denna [blush]

Det är ju Angelina Jolie på bilden? [shake]


   
SvaraCitera