Aviseringar
Rensa alla

Hjääääääälp fort!!


okokok
Ämnesstartare

Hur mycket är det rimligt att man går ner per vecka om man äter ett mål per dagen, dricker mycket vatten och röker då man är hungrig istället? Har haft grov anorexia förut, vilket resulterade i att då jag väl började äta NORMALT igen så går man ju upp lik förbannat.. Till mer än vad man gjorde innan. Så har några kilo jag MÅSTE bli av med innan sommarn. Mata på med tips och dylikt! Såna här "träna och ät rätt" skit kan ni skippa. Det ska jag börja med då jag väl är på den vikten jag vill vara på! 🙂 Är 175 och ska nå 50 kg. 

Detta måste ske så fort det kan. Idag t.ex har jag ätit 10 vindruvor och druckit massa vatten o rökt 🙂 


   
Citera

Tänker tipsa dig med anorexia om viktökning! ÄT MER!Söt  


   
SvaraCitera

Försök att inte promenera så jävla mycket. Ät en jävla massa godis och allt möjligt gott som innehåller mycket kalorier, och försök äta dig proppmätt varje gång! Jag är expert på detta. Blink


   
SvaraCitera

Käka pasta. Garanti.


   
SvaraCitera

Om du svälter dig kommer du gå upp mer i vikt när du börjar äta normalt för kroppen kommer spara på sig fett pga om du skulle svälta dig igen så den har reserv. Det kommer bara bli värre om du fortsätter svälta sig så börja ät normalt och träna istället (vet att du inte ville höra det) men det ger bättre resultat och du kommer må bättre. Det ger bättre resultat på långsikt och om du kämpar så når du din målvikt. Som är väldigt lite :/ Ett tips är att inte kolla på vågen utan se hur du vill ha din kropp istället för att kolla på några siffror. 


   
SvaraCitera
okokok
Ämnesstartare

Stålröven: Försök att inte promenera så jävla mycket. Ät en jävla massa godis och allt möjligt gott som innehåller mycket kalorier, och försök äta dig proppmätt varje gång! Jag är expert på detta.

Haha ja jag hör ju de jag! 😉 


   
SvaraCitera
okokok
Ämnesstartare

Cutenessoverload: Om du svälter dig kommer du gå upp mer i vikt när du börjar äta normalt för kroppen kommer spara på sig fett pga om du skulle svälta dig igen så den har reserv. Det kommer bara bli värre om du fortsätter svälta sig så börja ät normalt och träna istället (vet att du inte ville höra det) men det ger bättre resultat och du kommer må bättre. Det ger bättre resultat på långsikt och om du kämpar så når du din målvikt. Som är väldigt lite :/ Ett tips är att inte kolla på vågen utan se hur du vill ha din kropp istället för att kolla på några siffror.

Jo jag vet men sen då jag nåt mitt mål kommer jag bara äta kött och sallad och träna, det efteråt kan jag hantera då men det är nu jag behöver tips på att gå ner det jag vill så snabbt som det bara går! 🙂 


   
SvaraCitera

Ät en massa glass, det hjälper jag lovar 


   
SvaraCitera

och angående den vikt du vill ha, så är det helt sjukt. Jag är 10 cm kortare än dig oh väger typ 53 kg, trots detta klassas jag som underviktig. Du borde väga minst 60.


   
SvaraCitera
okokok
Ämnesstartare

Finns det seriöst ingen som kan ge mig ett vettigt svar på UNGEFÄR hur mycket jag kan gå ner i veckan? Ska som sagt ner till 50 och tänker inte säga min vikt men har under 10 panner att få bort 🙂 


   
SvaraCitera

okokok: Jo jag vet men sen då jag nåt mitt mål kommer jag bara äta kött och sallad och träna, det efteråt kan jag hantera då men det är nu jag behöver tips på att gå ner det jag vill så snabbt som det bara går! 🙂

Det är ju fortfarande vinter. Du hinner om du väl tränar och äter bra. Hur mycket väger du nu?


   
SvaraCitera
okokok
Ämnesstartare

shatter: och angående den vikt du vill ha, så är det helt sjukt. Jag är 10 cm kortare än dig oh väger typ 53 kg, trots detta klassas jag som underviktig. Du borde väga minst 60.

Jo jag vet men jag har alltid stått fast vid att jag ska väga 50. Vägde 43 förut då jag va 170.. Det var bara äckligt, får rysningar då jag tänker på de! Men jag måste dock gå ner nuuuuuununu


   
SvaraCitera
okokok
Ämnesstartare

Cutenessoverload: Det är ju fortfarande vinter. Du hinner om du väl tränar och äter bra. Hur mycket väger du nu?

Jo men det har ingenting med sommaren att göra. 🙂 Jag tänker inte säga min vikt men har ungefär 10 kg att gå ner. 


   
SvaraCitera

okokok:

Jo jag vet men sen då jag nåt mitt mål kommer jag bara äta kött och sallad och träna, det efteråt kan jag hantera då men det är nu jag behöver tips på att gå ner det jag vill så snabbt som det bara går! 🙂 

NEJ! det kommer inte bli bättre om du går ner igen, då kmr det hela bara börja om på nytt. för sen när du börjar äta kmr du gå upp mkt i vikt så som du beskriver. Snälla, försök va hälsosam. Tala med din dietist och psykolog om detta. Du behöver uppenbarligen fortfarande hjälp 🙁 <3


   
SvaraCitera

okokok:

Jo jag vet men jag har alltid stått fast vid att jag ska väga 50. Vägde 43 förut då jag va 170.. Det var bara äckligt, får rysningar då jag tänker på de! Men jag måste dock gå ner nuuuuuununu

24416_481020408610341_450979260_n.jpg

detta är en väldigt gammal bild (var 14 då) men tkr du att det ser ut som att jag behövde gå ner i vikt? Var vid tillfället när bilden togs precis börjat gå upp i vikt och är egentligen smalare än vad man ser pga puffig kjol under tröjan. Iaf var säkert runt 163 då och vägde runt 48-49 kg skulle jag tro. Ohälsosamt, e bara att kolla in mina armar.


   
SvaraCitera