Aviseringar
Rensa alla

HJÄÄÄLP!! :'(


Ämnesstartare

nooooooooooooooo


   
SvaraCitera

Threetwoone:

nooooooooooooooo

färga edet brunt, låt d vila ett bra tag sen försöker su igen utan att göra om samma misstag 🙂


   
SvaraCitera

Threetwoone:

och nu dagen efter när jag duschade och tvättade håret började det skifta i grön färg

gå till en frisör och fråga, dom vet vad du ska göra för att få bort det gröna ^^ min kusin råkade ut för det en gång...


   
SvaraCitera

Blek igen så att det blir vitt igen, och om det fortfarabde är gulaktigt på vissa ställen så köp SILVERSCHAMPO.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

pic, pic, pic! 😀


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Girlscout:

Blek igen så att det blir vitt igen, och om det fortfarabde är gulaktigt på vissa ställen så köp SILVERSCHAMPO.

Jag är rädd för att använda sånna grejer nu för att håret blev ju först silvrigt/grått utav goldwells skummtoning sen grönt efter jag duschade? tänk om det blir så utav silverschampot me? [shake]


   
SvaraCitera

Threetwoone:

Jag är rädd för att använda sånna grejer nu för att håret blev ju först silvrigt/grått utav goldwells skummtoning sen grönt efter jag duschade? tänk om det blir så utav silverschampot me?

Om du inte använder det för ofta eller har i det för länge när du tvättar håret så blir det inte silver/lila/gråaktigt.
Och ifall det nu skulle bli det är det bara att tvätta håret med vanligt schampo en eller två gånger så försvinner det igen!


   
SvaraCitera

Threetwoone:

PANIK!

Gå till en frisör!!


   
SvaraCitera

Man ska inte ha kemikalier i håret, va naturlig!!! FFS!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Norse Rite:

Man ska inte ha kemikalier i håret, va naturlig!!! FFS!

Och hur gör du för att tvätta håret? [rolleyes]


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera