Aviseringar
Rensa alla

HJÄÄÄLP !!!


Ämnesstartare

Intresserad av en grymmt bra tjej

som rubriken lyder så är jag intressad av en tjej, men har självklart lite problem i och med jag skriver här.

Jag har gillat en tjej gaaanska länge nu och skulle vilja göra allt för att få en ärlig chans, men det får jag inte. för ett tags sen berättade jag hur jag kände för henne och allt, och frågade om hon ville träffa mig nån dag, "jaa" sa denna tjej men efter en vecka så kommer hon och säger att hon gillar en annan. och ville bara vara kompisar. SURE tänkte jag, jag köper det lixom, de är ju något som jag förstår och så. Men vi träffas lite då och då faktiskt, vi säger hej osv, men nåt som jag inte fattar är att hon smsar med mig HEELA TIDEN och vill nästan jämnt vara i kontakt med mig, men nu vågar jag inte fråga henne om hon vill träffas elr nåt.

Vad ska jag göra för att få denna tjej? hur ska jag få henne att fatta jag fortfarande är intresserad av henne?, är det något hon har glömt bort elr är hon sj de? HJÄLP !!!!!!!!

(är lite dålig på att förklara men hoppas de ja har skrivit är iaf något att utgå ifrån)


   
Citera

uppmärksamhetskåt slyna


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

haha det hjälpte ju inte så mkt men tack, fick ju något o fundera över iaf 😀


   
SvaraCitera

Hon glömmer inte. Skulle du glömma om någon sa att den gillade dig? Nej, precis.
Dessutom har hon sagt att hon gillar en annan..
Forget about her! [n][wink]


   
SvaraCitera

Hon nyttjar dig eventuellt främst för att göda sitt ego, eller så tycker hon främst att du är en trevlig person som hon därför gärna har kontakt med.


   
SvaraCitera

goodiing:

som rubriken lyder så är jag intressad av en tjej

[love]


   
SvaraCitera

goodiing:

Vad ska jag göra för att få denna tjej?

be om lite mognad.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

för att få vara lite mer specifik med de ja mena med "gillar en annan kille" det var snarare för 2-3 månaders sen, så finns de hopp?? [smile] tack för alla svar än så länge iaf [y]


   
SvaraCitera

jag har ett tips:

du frågar om hennes MSN om du inte har den så.
sen gör du en ny MSN account sen addar du henne och frågar om hon gillar någon kille fråga vad han heter


   
SvaraCitera