Aviseringar
Rensa alla

hjääälp, gillar han mig?


Ämnesstartare

Det är en kille som jag tyckt om lite fram och tillbaka. Vi var på klassresa för kanske två veckor sen och vi sov bredvid varandra och gick och kramades och han la armen om mig när vi sov. Men kvällen efter säger min kompis att en kille hade frågat henne om jag gillade honom och hon sa nej då och då sa han att han inte gillade mig häller. Men vi snackar och jag typ älskar att vara nära honom. Han ringer mig ibland och vi snackar lite liksom.. Ahhh Seriöst jag håller på med honom as mycket och dissat världens snyggaste kille för honom. Men vilket känns så onödigt om han inte ens gillar mig. Hjäälp vad ska jag göra? Gillar han mig?


   
Citera

vafan nästa gång ni myser o håller på titta honom förföriskt i ögonen o se till att han kysser dig


   
SvaraCitera

Moen:

en kille hade frågat henne om jag gillade honom och hon sa nej då och då sa han att han inte gillade mig häller.

tror det är såhär: han bad sin kompis fråga din kompis, och när hon sa att du inte gillade honom, så sa kompisen att killen inte gillar dig heller så att inte han ska se dum ut.
klart han gillar dig om han kramar dig hela tiden?
vafn


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

klasbengt:

tror det är såhär: han bad sin kompis fråga din kompis, och när hon sa att du inte gillade honom, så sa kompisen att killen inte gillar dig heller så att inte han ska se dum ut.
klart han gillar dig om han kramar dig hela tiden?
vafn

Ja, precis så tänkte jag. Han ringer dig och verkar rätt besviken när du håller på med andra, han gillar ju uppenbart dig! [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

neeeeej det gör han inte!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Han vill bara ha sex.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

haha jaaaah säkert fuck u claudia


   
SvaraCitera

Moen:

Gillar han mig?

nej


   
SvaraCitera

[zzz]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fuck no han gillar most likely dig! [cheers]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nej, jag tror faktiskt att han hatar dig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ah ur anus


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Rawrtarded:

GAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARGH!

+1


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[tard]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

asså... [chocked]

/care [n]


   
SvaraCitera