Aviseringar
Rensa alla

Hjälp!!!


Ämnesstartare

Det är så att när jag har ätit mkt brukar jag spy upp det för att inte ja ska gå upp så himla mkt
men jag har ett problem! Man läser om att man sticker in två fingrar o sedan kmr allt upp,
så är det inte för mig, jag måste ha tre fingrar och det knr kanske bara någon dl åt gången, det gör så jag måste sticka in fingrarna jätte många gången vilket är väldigt smärtsamt, är detta något som tränas upp efter som??

hursomhelst, hjälp mig hur jag ska göra! Jag vill inte höra något om att söka hjälp!! Det kmr jag inte att göra, då om ni vill hjälpa så snälla ge mig tips så att allt kmr upp direkt så att jag inte måste göra det flera gg! Tack i förhand.


   
Citera
Ämnesetiketter

Tragiskt om du menar allvar, tragisk du är om du trollar.


   
SvaraCitera

Ha ha -.-


   
SvaraCitera

http://migre.me/gQsq

Se den nya spiderman-trailern och bli glad.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Snälla hjälp istället för att skriva en massa meningslösa saker ! Tro ni verkligen att jag skulle skrivit allt detta om jag inte var seriös??[no-no] det gör faktis ont när ni inte ta mig på allvar[sad]


   
SvaraCitera

för folk som håller på så, borde tänkta på att man får tandlossning, så tillslut får man gå med lös tänder resten av livet[no-no]


   
SvaraCitera

Sök hjälp isf


   
SvaraCitera

sök hjälp[tired]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Men jag vill inte söka hjälp!![shake] om jag inte får något vettigt svar söker jag till ett annat forum eller förtsätter jag som jag gör[no-no]


   
SvaraCitera

hjälp sök


   
SvaraCitera

Kräkningarna leder till förlust av livsviktiga salter vilket kan medföra störningar i hjärtrytmen och i värsta fall hjärtstillestånd.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag vet men jag kmr inte att dö av detta tro mig!


   
SvaraCitera

äckligt också


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Men suck det är inget äckligt med det, ok? Det är bara en livsform man väljer, alla e olika tkr olika o har rätt till vad man tkr jag vet, men då kan jag tex säga att jag tkr att äta jätte mkt utanatt spy är äckligt!!


   
SvaraCitera

isalover:

Men jag vill inte söka hjälp!![shake] om jag inte får något vettigt svar söker jag till ett annat forum eller förtsätter jag som jag gör[no-no]

Tror inte nån här kan göra nåt åt din situation [confused]


   
SvaraCitera