Aviseringar
Rensa alla

Hjälp!


Ämnesstartare

Hejhej.
Jag är en kille på 17 år, och under några månader har det kliat på min pung och under min förhud. Sen för några veckor sen märkte jag en knöl på snoppen, det var ungefär som en ärta under förhuden. den gjorde inte ont eller något. Efter någon vecka försvann knölen men då fick jag en ny, lite mindre på pungen. Knölarna syns inte efter som att dom liksom sitter i skinnet. Jag har kollat mig för klamydia och det visade negativt. Är det någon som har någon aning om vad det kan vara eller som har haft samma problem? Tacksam för alla svar! [love]


   
Citera

iddqd:

AIDS [smile]


   
SvaraCitera

teddeftw:

Sen för några veckor sen märkte jag en knöl på snoppen, det var ungefär som en ärta under förhuden. den gjorde inte ont eller något. Efter någon vecka försvann knölen men då fick jag en ny, lite mindre på pungen. Knölarna syns inte efter som att dom liksom sitter i skinnet.

Inte fått ngt på kuken men vid sidan om

teddeftw:

Är det någon som har någon aning om vad det kan vara eller som har haft samma problem? Tacksam för alla svar!

Låter som det som jag hade, dock klia det inte så mkt, klia gjorde det dock på ett annorlunda sätt, som om typ kuken satt fel hela tiden.. jag berättade för storasyrran o hon visste tydligen rätt mkt om det, inget farligt, gick bort efter en kort tid...

om du vill ta reda på vad det är får du nog googla dock, minns inte så mkt av det syrran så då hon sa att det var ofarligt så sket jag i att lyssna på resten, o-farligt, lugnt? farligt, då får man ju ta reda på lite mer info, dock har du din på penisen ju så, det måste ju inte vara samma, fråga nån läkare/ungdomsmottagnings-sköterska eller ngt om du är riktigt orolig... inget att vara orolig för, dessutom träffar man ofta snygga tjejer vid ungdomsmottaningen^^


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sexmeister:

fråga nån läkare/ungdomsmottagnings-sköterska eller ngt om du är riktigt orolig... inget att vara orolig för, dessutom träffar man ofta snygga tjejer vid ungdomsmottaningen^^

Haha tack mate, klart man blir orolig när ens bästa vän får knölar 🙁 Haha jo men kul o stå o viffta med ballen framför en brud på ungdomsmottagningen haha! Tack för svaret 🙂


   
SvaraCitera

teddeftw:

Haha jo men kul o stå o viffta med ballen framför en brud på ungdomsmottagningen haha

helt rätt inställning, om du skulle vara där för att hämta kondomer ;P
dock hoppas jag hon är på det innan du gör det, annars blir det en stor skön bitchslap som du inte glömmer!!! [rolleyes]

teddeftw:

Tack för svaret 🙂

lugnt (:


   
SvaraCitera