Aviseringar
Rensa alla

HJÄLP ?!


Ämnesstartare

Jag har en kille och vi har sex väldigt ofta, problemet är att jag är bara 14, och han är 16? Så de är som liksom olagligt att vi ens har sex. Men gör de verkligen någonting? För vi gillar varann jätte mycket och så, och jag är HELT med på att ha sex med han, så de är absolut inte han som typ tvingar mej, nästan tvärtom (a)
Men frågan är alltså om de är fel att vi har sex när jag inte är femton än? Snälla svara!


   
Citera

Dåså, kör hårt! 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

det gör inget förns någon får för sig att polisanmäla honom


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

juridiskt sett är det fel


   
SvaraCitera

hur kan nåt som känns så rätt va så fel


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

internet:

hur kan nåt som känns så rätt va så fel

word


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kungsandra:

Men frågan är alltså om de är fel att vi har sex när jag inte är femton än?

Både ja och nej, men om det skulle bli anmälan mot honom att han har sex med dig så brukar domstolen ibland se mellan fingrarna just för att han själv inte är mycket äldre än dig så fel är det egentligen inte. Sen handlar det ganska mycket om din vilja till det också har jag för mig och då du vill ha sex med honom så väger nog ditt ord mycket vid eventuell rättegång.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Knarko:

Sen handlar det ganska mycket om din vilja till det också har jag för mig och då du vill ha sex med honom så väger nog ditt ord mycket vid eventuell rättegång.

Ja, det är klart jag vill!
vem gillar inte sex liksom? 😉


   
SvaraCitera

kungsandra:

vem gillar inte sex liksom? 😉

jesus
morrissey


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kungsandra:

vem gillar inte sex liksom? 😉

jag gör tydligen inte det om man ska tro vissa personer i min klass .... [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

det är väl han som får ta risken.
om ni har ett fult uppbryt och du bestämmer dig för anmäla honom är han fucked, precis som du en gång i tiden.

så... hans val.


   
SvaraCitera

kungsandra:

Men gör de verkligen någonting?

Fuck it, fuck on!


   
SvaraCitera

Känner en kille, han va 17, tsm med en 14åring, totally inlove, de hade sex när båda var helt med på det, föräldrarna till 14åringen fick reda på detta och anmälde honom, mot dotterns vilja och han fick sitta i ungdomsfängelse ett bra tag. Sjukt. Verkligen.

Hur kan någonting som känns så rätt bli helt fel? I don't get it.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Burberry:

föräldrarna till 14åringen fick reda på detta och anmälde honom,

ja, de skulle aldrig min mamma göra för den delen, (har bara en förälder)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ska maila polisen


   
SvaraCitera