Aviseringar
Rensa alla

hjälp


Ämnesstartare

Varför ska man låsa trådar?!
Jag gjorde en tråd men som nyss blev låst, här en en länk till den gamla tråden. Så att ni fattar vad jag menar.
http://ungdomar.se/forum.php?thre​ad_id=302875
Okej jag börjar en ny tråd då.
Jag är medveten om att mitt BMI är på gränsen till undervikt, men jag tycker inte BMI är något att gå efter. Man ska själv må bra, jag skiter väll egentligen i vikten skulle för sjutton kunna väga 70 kilo, fine bara jag själv mådde bra av det. Men nu gör jag inte det och jag ska bara gå ner till jag känner mig bekväm. Och nej jag har inte anoerxia eller liknade, så lås för sjutton inte den här tråden också! Jag vill själv må bra men har ingen motivation för att kunna göra det här, visst jag kan om jag vill. Men lite posetiv feedback skulle inte skada.


   
Citera
Ämnesetiketter

För att tråden inte gör någon något gott.


   
SvaraCitera

varför putar du sådär på din bild


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lounge fact:

varför putar du sådär på din bild

Jadu ingen aning, dock nått år gammal bild. Vill itne sätta in en ny 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dan_the_ironman:

För att tråden inte gör någon något gott.

Den gör mig gott, jag vill inte skada någon annan eller mig själv. Jag tänker ju inte sluta äta precis. Bara tips och kanske lite posetivt bara!


   
SvaraCitera

BMI är rätt vetenskapligt korrekt och bra.

Och att man själv ska må bra är viktigast av allt i sitt liv, ja. Men det ska inte på med sitt yttre att göra.

Lär dig älska dig själv så kommer du inte behöva gå ner något.


   
SvaraCitera

Fridaah:

Jadu ingen aning, dock nått år gammal bild. Vill itne sätta in en ny 🙂

sluta upp me de


   
SvaraCitera

mediakatt skrev varför när hon låste tråden, vad är svårt att förstå?

Jonnybravo91:

BMI är rätt vetenskapligt korrekt och bra.

nja... är väl bra när det kommer till att uppskatta undervikt, men inte alltid annars


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lounge fact:

sluta upp me de

vad ska jag sluta upp med ?


   
SvaraCitera

Blivande_japan:

nja... är väl bra när det kommer till att uppskatta undervikt, men inte alltid annars

ALLTID BÄST!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blivande_japan:

mediakatt skrev varför när hon låste tråden, vad är svårt att förstå?

inte alls svårt att förstå det hon skrev, tycker ändå inte att det var något fel med det jag skrev!


   
SvaraCitera

Fridaah:

vad ska jag sluta upp med ?

allt o inget o där o här


   
SvaraCitera

Fridaah:

vad ska jag sluta upp med ?

Lägga upp bilder där du putar med läpparna. Det må se snyggt ut i ett avseende, men främst ser det tard ut. [no-no]


   
SvaraCitera

Ingen gillar fjortisar.
Ingen gillar ÄSbarn.

Du tillhör väl båda [party]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jonnybravo91:

Lägga upp bilder där du putar med läpparna. Det må se snyggt ut i ett avseende, men främst ser det tard ut.

kanske bör lägga upp en ny bild då som inte är 1½ år gammal ahhaha! alla klagar, men har man vart halvt fjortis så har man faktiskt


   
SvaraCitera