Aviseringar
Rensa alla

Hjälp!


Ämnesstartare

Har ett problem med ”ett krogragg” jag börjat gilla.

Detta har hänt:
Vi träffades som sagt ute på krogen, jag + mina vänner följde med hem till honom på efterfest och sedan dess (det var för ca 2 månader sen) har vi hållt kontakten och träffats flera gånger. Då både med alkohol inblandat och utan, med vänner och helt själva, på hans initiativ och på mitt.

Fram tills en kväll för ngra veckor sedan då vi hade bestämt att vi skulle träffas men när jag väl kom så öppnade han inte dörren/svarade inte i telefon. Dagen efter smsade han och bad om ursäkt och sa att han väntade och väntade men sen hade somnat (det tog väldigt lång tid för mig att komma).

Efter det ignorerade han mitt ”tja vad händer”sms

Men nästa ggn jag messar svarar han. Jag frågar då om han vill ses och han svarar att han vill det och undrar om det funkar ikväll. Jag säger då nej men att imorgon funkar

Dagen efter messar jag och frågar om han ville se. Blir ignorerad

Sedan, typ en vecka efter, messar jag och frågar om allt är bra med honom. Han svara och frågar tillbaka.

Dagen efter messar jag igen. Denna gång svarar han på smset men ignorera min fråga om han ville ses imorgon. Jag svarar då med ett svar på hans fråga samt ”men ville du ses eller”. Blir ignorerad

Vad faaaaaaaaaaaan i helvetes jävla skit håller han på med????

Jag inser såklart egentligen att svaret på den frågan är enkel, han vill inte ha ngt med mig att göra. Men varför svara han då över huvud taget? Och varför ville han träffa mig där emellan gångerna han ignorerade mig?

Vad tror ni, finns det någon chans för mig att få träffa honom? Kan jag ta kontakt med honom igen? Eller blir jag bara en jobbig, trögfattad idiot då?

Snälla, hjälp mig och säg vad ni tror/tycker. Blir galen utav detta vill liksom inte släppa honom men inser att jag borde göra det…


   
Citera
Ämnesstartare

Kan tilläggas att han visat intresse innan mer än att bara vilja ligga. Fast han har också sagt att det kommer dröja innan han skaffar förhållande.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

blåbärsskogen:

Fram tills en kväll för ngra veckor sedan då vi hade bestämt att vi skulle träffas men när jag väl kom så öppnade han inte dörren/svarade inte i telefon. Dagen efter smsade han och bad om ursäkt och sa att han väntade och väntade men sen hade somnat (det tog väldigt lång tid för mig att komma).

Hahaha! Fan vad jag skrattade när jag läste detta, kan verkligen tänka mig in i den situationen.. [bigsmile]

blåbärsskogen:

Vad tror ni, finns det någon chans för mig att få träffa honom?

Vill du ens träffa honom efter att blivit ignorerad så många gånger? [shake]

hur som helst, att bilda ett förhållande med ett krog-ragg känns inte aktuellt..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

Hahaha! Fan vad jag skrattade när jag läste detta, kan verkligen tänka mig in i den situationen..[bigsmile]

Eyy [cry][cry] [cry]Men ah, förstår att det låter roligt :p

S3ON:

Vill du ens träffa honom efter att blivit ignorerad så många gånger?

Ja. Problemet är ju tyvärr att jag vill det. Just eftersom han ändå svarar ibland, och ville träffa mig mellan gångerna. det ger ju hopp även om man inser fakta egentligen...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

blåbärsskogen:

a. Problemet är ju tyvärr att jag vill det. Just eftersom han ändå svarar ibland, och ville träffa mig mellan gångerna.

Det är la när han är kåt.. Är det ett kk-förhållande du söker, så go for it!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

Det är la när han är kåt.. Är det ett kk-förhållande du söker, så go for it!

Ja kanske. Men tror du inte att det finns nån chans till något annat? Och om jag nu bara vill ha sex med honom, tror du att jag kan få det då eller tror du han kommer fortsätta ignorera nu? Kan jag höra av mig igen överhuvudtaget?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

blåbärsskogen:

Ja kanske. Men tror du inte att det finns nån chans till något annat?

Klart det finns en chans.. Men det är ingen bra idé.. Han verkar lite skum så att säga.

blåbärsskogen:

Och om jag nu bara vill ha sex med honom, tror du att jag kan få det då eller tror du han kommer fortsätta ignorera nu?

Vet inte, det kanske är värt ett försök?

Du kanske ska gå direkt på sak o.s.v.

blåbärsskogen:

Kan jag höra av mig igen överhuvudtaget?

Klart du kan, frågan är om du får ett svar..


   
SvaraCitera

Hör av dig till honom och säg att han får höra av sig om han vill umgås, och att du gärna vill umgås. Sen tar du ej upp det mer öht.
Är upp till dig om du vill fortsätta prata eller inte och huruvida du vill att han ska ta initiativet att prata, men oavsett - fråga ej om ni ska umgås.


   
SvaraCitera

han kanske tkr om att få uppmärksamhet bara?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

Du kanske ska gå direkt på sak o.s.v.

Och skriva vadå menar du?

Miceparade:

Hör av dig till honom och säg att han får höra av sig om han vill umgås, och att du gärna vill umgås. Sen tar du ej upp det mer öht.
Är upp till dig om du vill fortsätta prata eller inte och huruvida du vill att han ska ta initiativet att prata, men oavsett - fråga ej om ni ska umgås.

Hur menar du då, att jag ska höra av mig till honom och skriva att jag vill träffas utan att fråga om han vill träffas?

Så du tkr alltså att det är ok att höra av sig igen, att jag inte blir för tjatig då? Har du förslag på ungefär vad du tycker jag ska skriva isf?

Blivande_japan:

han kanske tkr om att få uppmärksamhet bara?

Mm,kanske det. Innebär det att jag inte har någon chans då?


   
SvaraCitera

Men fråga honom rakt ut, hur svårt kan det vara att kommunicera vanligt? Skriv eller ring till honom och säga att du vill veta om han är intresserad och om inte så får han säga det istället för att vela och hålla på att ignorera ibland och ibland inte.

Svårare är det inte.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

BLODÅDRA:

Men fråga honom rakt ut, hur svårt kan det vara att kommunicera vanligt? Skriv eller ring till honom och säga att du vill veta om han är intresserad och om inte så får han säga det istället för att vela och hålla på att ignorera ibland och ibland inte.

Svårare är det inte.

Du har 100% rätt och jag vet att jag borde göra det. Men problemet är att jag är rädd att han skulle ignorera ett sådant sms, det kanske skulle skrämma honomo har jag fått för mig [shake]. Och är rädd för sanningen för vill inte ha ett nej


   
SvaraCitera

blåbärsskogen:

Hur menar du då, att jag ska höra av mig till honom och skriva att jag vill träffas utan att fråga om han vill träffas?

Säg till honom att om han vill umgås, så får han höra av sig.

blåbärsskogen:

Så du tkr alltså att det är ok att höra av sig igen, att jag inte blir för tjatig då? Har du förslag på ungefär vad du tycker jag ska skriva isf?

Mjaa, risken finns ju men det känns inte som att du direkt har något att förlora så som läget ligger nu. Jag har ingen aning om vad du ska skriva, känner inte någon av er så vet inte alls vad som passar [blush]

BLODÅDRA:

Svårare är det inte.

Beror ju iofs på hur bra självförstroende man har och hur bra man är på att ta dissningar.


   
SvaraCitera

blåbärsskogen:

Du har 100% rätt och jag vet att jag borde göra det. Men problemet är att jag är rädd att han skulle ignorera ett sådant sms, det kanske skulle skrämma honomo har jag fått för mig . Och är rädd för sanningen för vill inte ha ett nej

Men det är ju bättre att du vet än att du går runt och tror någonting som kanske inte är sant. Och dessutom är jag helt säker på att du verkar väldigt mycket mer mogen och smart i hans ögon om du ber honom tala om vad han vill och inte vill.


   
SvaraCitera

blåbärsskogen:

Mm,kanske det. Innebär det att jag inte har någon chans då?

troligtvis


   
SvaraCitera