Aviseringar
Rensa alla

hjälp?


Ämnesstartare

Läs, och snälla hjälp mig.

Jag är kär i en av mina närmsta vänner, en killkompis med andra ord. Jag har sagt det till honom.. men jag får inget direkt svar utan han är som vanligt typ. Dock fick jag veta idag av honom att han inte hade andra känslor mer än som vän för mig. Blev rätt ledsen.
Men det som gör mig så förvirrad, och som jag fortfarande är även om han sagt att han inte gillar mig på det sättet. Det är så att ibland är han världens gulligaste och ska krama mig, pussa mig på både kinderna och munnen. Han ska sitta vid mig, vara vid mig hela tiden. Och i hans ögon har det verkat som att det bara är jag som gäller.. och han säger att han och jag ska skaffa barn tillsammans och gifta oss osv. Sen några få gånger så är han helt kall. Han pratar knappt med mig, kramar mig inte ens? Och ah.. ni fattar?
Plus att han säger att han är intresserad av massa andra tjejer, och säger att han är på G med dom osv.
Vi känner varandra mer än väl, MEN i detta läget.. är det omöjligt att förstå honom.
Tror ni att det är så att han säger att han inte är intresserad för att han faktiskt inte är det, eller för att han är rädd för vad som kommer bli nästa steg osv? ..


   
Citera

tror han är dum i huvudet. eller bara korkad.


   
SvaraCitera

Han tänker väl ej mycket på hela saken, han lever väl efter sin egen väg och om du kommer i kläm där kommer han knappast notera det.
Personligen tror jag ej att du kan göra något för om det finns en potentiellt tillfredsställande förhållande där så må det kännas från början. Och nu har det ej gjort det å hans vägar ty han är medveten om dina känslor?

GO ON, MOVE IT ALONG!


   
SvaraCitera

Vilken player


   
SvaraCitera

Han verkar lida av grav douchyness


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mopsen:

Och nu har det ej gjort det å hans vägar ty han är medveten om dina känslor?

GO ON, MOVE IT ALONG!

Men jag har sagt vad jag känner, men han sa efter typ tre veckor att han inte kände likadant.
Men ska jag ändå försöka att få honom eller vad? Skitsvårt.. 🙁


   
SvaraCitera

Du har känt honom jättelänge och ändå förväntas vi, som inte vet vem människan ens är, veta vad han tycker och tänker?


   
SvaraCitera

likethisis:

Men ska jag ändå försöka att få honom eller vad?

Nej, han r 1 tard.


   
SvaraCitera

OF 5:

tror han är dum i huvudet.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Budolicious:

Du har känt honom jättelänge och ändå förväntas vi, som inte vet vem människan ens är, veta vad han tycker och tänker?

Tänkte om ni hade något förslag på hur han tänker?


   
SvaraCitera

likethisis:

Tänkte om ni hade något förslag på hur han tänker?

1. han älskar dig och är bara väldigt osäker på sig själv.
2. han äcklas av att ligga med dig men pussar gärna på dig ibland.
3. Han är kall mot dig när en annan tjej ser honom, så han kan stoppa snoppen i henne sen.
4. han tänker på hur han ska ta sig vidare till nästa bana på contra 2
5. Han försöker spränga närmsta skola med tankekraft.

Var god välj valfritt slumpmässigt alternativt. Lika stor chans att det ska vara rätt som om tråden aldrig gjorts?


   
SvaraCitera

likethisis:

Men jag har sagt vad jag känner, men han sa efter typ tre veckor att han inte kände likadant.
Men ska jag ändå försöka att få honom eller vad? Skitsvårt.. 🙁

Tänk såhär, skulle varit svårare om ni varit i ett förhållande och sedan det tog slut.
Och tänk på vem du var innan du fick känslor för honom, gå tillbaka dit, när du inte ens såg honom på det sättet öht [bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Budolicious:

Lika stor chans att det ska vara rätt som om tråden aldrig gjorts?

Ärligt talat, jag ber om hjälp. Och jag krävde inte att du skulle hjälpa mig om du ändå bara ska vara dum? [confused]


   
SvaraCitera

likethisis:

Ärligt talat, jag ber om hjälp. Och jag krävde inte att du skulle hjälpa mig om du ändå bara ska vara dum?

ärligt talat, jag frågar bara hur du vill bli hjälpt :C


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Budolicious:

hur du vill bli hjälpt

jag är bara trött på att han ska göra mig så förbannat förvirrad hela tiden. Och säger som han gör och sen visa en helt annan sak.


   
SvaraCitera