Aviseringar
Rensa alla

hjälp!!


Ämnesstartare

sitter och skriver med ett ex och blir alldeles fnissig och glad och bajs!!! hur förhindrar jag detta?

ge mig OLIKA förslag och bra och annorlunda


   
Citera
Ämnesstartare

sitter och hoppas att han ska skriva något men jag tror inte det 🙁


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

slåhuvudet i väggen eller något annat konstruktivt när det händer så ska du se att ditt undermedvetna slutar störa dig


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

uppvärmd soppa smakar inte gott


   
SvaraCitera

NEEEJ!!! dummaste man kan göra någonsin
(om man nu inte tycker att ens ex är ett svin och vill kasta ruttna ögg på denne, fast då är det ändå rätt dumt att prata med personen)

sluta nu innan det blir jobbigt! vet ej hur många ex du har, men iaf två av dem verkar ha betett sig svinaktigt och då är det ännu vitkigare att hålla dig borta!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blivande_japan:

sluta nu innan det blir jobbigt! vet ej hur många ex du har, men iaf två av dem verkar ha betett sig svinaktigt och då är det ännu vitkigare att hålla dig borta!

hehe, han är det första!! men alltså han är jättefin annars!!


   
SvaraCitera

vi minns automatiskt dom bra stunderna mycket tydligare än dom dåliga när vi skiljs ifrån en annan person.
jag kan inte direkt säga att jag hade gjort mycket annorlunda men försök minnas varför ni inte längre är tillsammans, och hur du än känner dig i magen just nu så tänk logiskt, skulle du vilja gå igenom det igen?
om det var värt det så säger jag go for it.
om det inte var värt det så var medveten om att dina fjärilar har fel-

poop:

si


   
SvaraCitera

poop:

hehe, han är det första!! men alltså han är jättefin annars!!

DET RÄCKER INTE!!! (oj var ej mening med caps, har precis spammat passaro på msn osv) nä, men liksom, om man kan bete sig jättesvinaktigt en gång kan man göra det igen. det finns ingen vits att få känslor eller bli tillsammans med ex igen, det fanns en anledning till att det tog slut första gången.

min bror brukade säga:

"fool me once, shame on you, fool me twice, shame on me"

och det är sant. man ska inte usätta sig för samma sak igen. du är ung, med största sannolikhet är han ändå inte mannen i ditt liv!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

JoElite:

om det inte var värt det så var medveten om att dina fjärilar har fel-

Blivande_japan:

och det är sant. man ska inte usätta sig för samma sak igen. du är ung, med största sannolikhet är han ändå inte mannen i ditt liv!

[sad][sad] hade nog kunnat bli tillsammans med honom igen 🙁 alltså sitter och fnitrtrar som en kär 13åring


   
SvaraCitera

poop:

[sad][sad]hade nog kunnat bli tillsammans med honom igen 🙁 alltså sitter och fnitrtrar som en kär 13åring

valet är ditt osv, men tycker du ska tänke efter flera gånger, så du inte behöver genomleva samma sak med samma person igen![n]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blivande_japan:

valet är ditt osv, men tycker du ska tänke efter flera gånger, så du inte behöver genomleva samma sak med samma person igen!

heh [sad]


   
SvaraCitera

poop:

heh

känner mig som värsta partypoopern nu[blush][sad] men menar inget illa!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ta bort ta bort ta bort ta bort


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

åguuuuuud. jag bara sitter och ler och fnittrar och höll honom uppe längre än han skulle ha varit uppe osv!!1 nu ska han sova :(((((((( det var ju kul :(((


   
SvaraCitera
Exner

sarkasm:

ta bort ta bort ta bort ta bort

+Kan skriva till dig så att du fnittrar som en 13-åring, Poop.


   
SvaraCitera