Aviseringar
Rensa alla

hjälp :'(


Ämnesstartare

hej!

jag hade varit på g med en kille i en månad ungefär. Alltså vi smsade och pratade i telefon hela tiden , sa gulliga saker till varrandra och sånt , ni vet! Sen träffades vi två gånger med gemensama kompisar på fester och då blir det ju lite svårt att lära känna varrandra , ah , ni förstår!
För en och en halv vecka sen så bestämde vi att han skulle komma till mig , och sova här.
Vi kollade på film och sånt och började kyssas lite , då sa han att han älskar mig ?! och helt seriöst...det var nästan första gången vi träffas , och han säger att han älskar mig ?
men jag hann inte tänka och svarade detsamma.
smart..
jag tyckte verkligen att han va perkekt och allt det , endå om han var VÄLDIGT pang på.
dagen efter det blev vi tillsammans. Jag hade INTE "pirr" i magen och det , alltså inga sånna starka känslor alls... Jag brukar få sånna känslor rätt fort men jag tänkte väll att det kommer nog..så jag tänkte , ähh vafan! jag måste chansa någon gång , det kan ju leda till något bra?
Sen träffades vi i förgår , han kom hit och sov här igen..från början kändes allt bra..lixom " ah , detta kanske kan bli jätte bra endå! "
men sen kände jag att han bara blev för mycket , han gav mig komplimanger 10 gånger i minuten typ , höll fast mig (släppte inte taget om mig EN SEKUND!!!) tillochmed när vi skulle äta höll han om mig och gav mig komplimanger...han sa flera gånger : när du dumpar mig , kommer jag ta livet av mig! jag vill inte leva utan dig ! jag ÄLSKAR dig så sjukt mycket ! du är bäst ! tänk när vårat förhållade är över , kommer döö! osv...
och helt seriöst , man KAN INTE älska någon man har träffat två gånger...hur kan han säga att han kommer ta livet av sig när det är slut mellan oss ? och han påstår att JAG kommer dumpa honom snarast..
och ja , det kanske jag kommer.
jag vet att han bara försöker vara snäll , men jag har REDAN! tröttnat , efter en och en halv vecka...känner mig förjävlig..vet inte riktigt vad jag ska göra..känner mig så jävla barnslig , är 15 år och blir tillsammans med en kille jag knappt känner ?
jag skäms faktiskt lite , för att jag tänker aldrig innan jag gör något , och jag mår dåligt av detta eftersom att han verkar gilla mig väldigt mycket..

åhh , vad ska jag göra ? [sad]

och det är inte så enkelt som att bara dumpa honom..


   
Citera

tldr


   
SvaraCitera

Det minsta du ska göra är att prata med honom och säga precis som det är kan du inte det så:

elinsimonsson:

ch det är inte så enkelt som att bara dumpa honom..

Jo det är precis så enkelt.


   
SvaraCitera

Säg till honom va du känner och gör slut med honom
Han kommer inte begå självmord för det


   
SvaraCitera

Antingen så pratar du igenom det och säger att du tycker det har gått lite för fort och att du vill att han inte ska vara så på, eller så dumpar du honom. Han kommer troligen bli ledsen, men han kommer nog inte ta livet av sig.


   
SvaraCitera

Oj, det låter inte särskilt hälsosamt, och du kommer knappast kunna ändra på hans beteende. Avsluta relationen innan det blir värre!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

känns också töntigt att göra slut efter ungefär en vecka , det gjorde man när man var liten ju 🙁[love]


   
SvaraCitera

elinsimonsson:

känns också töntigt att göra slut efter ungefär en vecka , det gjorde man när man var liten ju 🙁[love]

Men lol, du är liten.

Är det inte töntigare att bli tillsammans med en kille som man bara träffat en gång? Jo.


   
SvaraCitera

elinsimonsson:

han sa flera gånger : när du dumpar mig , kommer jag ta livet av mig! jag vill inte leva utan dig ! jag ÄLSKAR dig så sjukt mycket ! du är bäst ! tänk när vårat förhållade är över , kommer döö! osv...

[tard]
Öhm ja, vilken härlig snubbe du fått på kroken.
Kan säga såhär: enligt vad jag förstått är det sällan de som tjatar om att de ska ta livet av sig som faktiskt gör det.

elinsimonsson:

jag vet att han bara försöker vara snäll , men jag har REDAN! tröttnat , efter en och en halv vecka.

Jag förstår dig.

Prata med honom och förklara att det gått för fort, att du inte känner något och att han är lite*host* för på.
Ni måste ju inte sluta höras vid helt.


   
SvaraCitera