Aviseringar
Rensa alla

Hjälp!!


Ämnesstartare

Hej!!
Jag är en kille på 16 år som har ett problem..
Jag tror att jag har blivit kär!!!!
Har aldrig haft en tjej eller något så har ingen aning om hur man tar kontakt eller något sådant. Plus så är jag sjukligt blyg (Pratar typ ingen ifall det inte är nödvändigt):(


   
Citera
Ämnesetiketter

"Hej"


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

skit i att du är blyg, brukar funka.


   
SvaraCitera

Ta kontakt via nätet eller nåt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Att du är sjukligt blyg låter som ett större problem. Jobba med det först. Hjälp finns.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

OnT: Be polaren göra jobbet! Sedan "köper" du henne av honom.. [wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Känner igen mig totalt ;D


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nä jag ska berätta hur allt började..
Jag började gymnasiet förra året jag bor på skolan.
Första terminen var det inget men sedan i slutet när vi skulle åka hem en fredag med bussen från skolan till resecentrum. Så tyckte jag att denne tjej sneglade på mig ett antal gånger innan vi gick på bussen. Sedan på bussen var det fullt så jag satte mig längst bak i bussen så klart satt hon där längst bak också.
Men jag satte mig och bussen började åka hon brukade inte åka buss så hon frågade vad det kostade att åka från skolan till resecentrum jag hade ingen aning sedan var det inget mer med det..
Sedan hela den bus turen hem så tänkte jag på detta..

Dagen efter så satte jag mig framför datorn och kollade fejjan. Och såg att hon var online så jag skrev och frågade ifall hon hade kommit hem med hunden(hon hade med sig sin hund på bussen) och vi började skriva om lite olika saker.
sedan dagen efter detta var en söndag så skrev hon till mig och frågade ifall jag skulle till skolan på söndag kväll (man kan komma tidigare till skolan ifall man bor på skolan) men så klart så skulle jag inte det...
sedan efter helgen fick jag för mig att hon sneglade på mig då och då i skolan. Sedan har jag frågat en kompis om råd han gav mig lite tips om hur man gör (han har tjej själv).

Men sedan är det en annan kille som hänger efter henne som en svans som jag tror gillar henne ochså..Men hon hade ett väldigt kort förhållande med en annan killen typ 2 veckor och då började den hära kille umgås med oss killar medans hon var ihop med denne killen.men direkt efter hon dom hade gjort slut började han hänga efter henne igen.(han bor inte på skolan)
btw när hon väl säger hej till mig eller något sådant har hon nästan alltid en löjlig röst.

MM det är inte lätt 🙁


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Någon med något förslag hur jag ska!!! göra tänker på henne verkligen 24/7 och har gjort det sedan den dära bussturen.


   
SvaraCitera