Aviseringar
Rensa alla

Hjälp?? 🙁


Ämnesstartare

Har inga vänner längre, för jag behandlar alla som skit. De ända s.k. "vänner" jag har är massor killar som bara vill ligga med mig. Har bara kontakt med killar. Har legat med ca 50 killar på några månader, även folk jag inte ens vill ligga med.Jag ljuger för min familj och smyger ut på nätterna, gör bara som jag själv vill. Dricker alltid för mycket så jag får minnesluckor. Igår när jag vaknade mådde jag så illa så jag spydde typ 3 gånger, och det va andra dagen i rad jag drack. Allt blir bara värre och jag får sån ångest när jag är hemma, för jag får skuldkänslor över hur jag beter mig mot min familj och för att mitt liv är skit. De flesta killar jag träffar behandlar mig också som skit. Jag börjar må mer och mer dåligt och får ångest på kvällarna när jag är ensam. Det enda jag gör typ är att åka iväg på kvällarna och dricka med killar, och kanske röka på ibland. Det känns inte som jag har någon slags trygghet i mitt liv nu, trivs inte hemma, har inga bra relationer, och då menar jag inga. Det känns som att allt bara blir värre och värre och jag vet inte vad jag ska göra [sad]. Har ingen självrespekt alls längre, behandlar mig själv som skit när jag ligger med allt och alla. [sad] Vill ha något att leva för, nåt eller någon jag mår bra av.. Skulle aldrig fundera på självmord, men just nu har jag bara sån ångest över hur himla kaos mitt liv är [shake]. Jag töjer på gränserna mer och mer [sad].


   
Citera
Ämnesstartare

cool story bro, you should tell that on a party!!

[confused]

Vad tror du själv, dags att söka lite hjälp? Ta hand om dig själv?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Men sluta drick förfan.. [mad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

Men sluta drick förfan..

Det är ju den största höjdpunkten ju [shake]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Carrexiz:

Vill ha något att leva för, nåt eller någon jag mår bra av..

Rekommenderar:

träning
filosofi/psykologi (för bättre självinsikt)
naturen
musik
minskad alkoholkonsumtion
stabil kosthållning
integritet
långa duschar
reglerat sexliv


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Carrexiz:

Det är ju den största höjdpunkten ju

Dricker mer då! [shake]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Carrexiz:

Det är ju den största höjdpunkten ju

Tydligen är alkoholen en del av problemet tillsammans med det andra. Du borde ta tag i det. Sök hjälp innan du börjar må än sämre.


   
SvaraCitera