Aviseringar
Rensa alla

Hjälp..


Ämnesstartare

Hej

Jag vill ha lite tips om hur jag ska göra.

Jag vill inte bo hemma mer. I oktober 2011 fixade soc ett familjehem till mej men jag flyttade hen i februari 2012. Då allt kändes okej igen.. Men för någon månad sen vände de igen.

Massa bråk hemma, känner mej värdelös och bortglömd. Iallafall jag har självskade beteende, tror jag lider av borderline & deppresson, och soc skulle fixa en psykolog för 3 veckor sen. Väldigt lång tid. Iallafall, jag har nu slutat gå i skolan och sover hela dagarna.
Har även börjat tänka på självmordtankar.

Min situtation (mitt livs kaos)
-slagen hemma
- psykisk mobbning hemma & i skolan.
- genomgått en abort
- sexuellt utnyttjad (+våldtagen)
- rymt ett antal gånger.
kan fortsätta långt.

Men iallafall, jag behöver hjälp hur ska jag gå till väga? Och är de soc som sköter omplaceringarna? För dom e rätt korkade & fattar inget. & dom har ljugit mej rätt upp i ansiktet ett flertal gånger.

Ni som tänker skriva negativt, skit de. Ni tjänar inte på de!

Tacksam för svar..


   
Citera

elins95:

men jag flyttade hen i februari 2012

Varför kunde/ville du inte stanna hos fosterfamiljen? Har du kontakt med dem?

Var ihärdig med soc. Tjata. Besök dem ofta. Tälta utanför ingången. Många av dem som jobbar där är väldigt cyniska och noggranna med att (åtminstone) inledningsvis uppträda så själlöst som möjligt i syfte att sänka kostnaden och arbetsbördan.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Schism:

Varför kunde/ville du inte stanna hos fosterfamiljen? Har du kontakt med dem?Var ihärdig med soc. Tjata. Besök dem ofta. Tälta utanför ingången. Många av dem som jobbar där är väldigt cyniska och noggranna med att (åtminstone) inledningsvis uppträda så själlöst som möjligt i syfte att sänka kostnaden och arbetsbördan.

De hemmet var ute på landet, & jag trodde allt blivit bättre hemma. Men så var de inte..

Jag har fortfarande kontakt med dom, har sett två gånger nu efter jag flyttade hem..


   
SvaraCitera