Aviseringar
Rensa alla

Hjälp!


Ämnesstartare

Hm... en ide värd att tänka på dock


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

då måste de vara införstådda i det!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Naturligtvis


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Men kan jag dejta båda på samma gång och sedan bestämma vem jag tycker bäst om?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ChristofferA:

Men kan jag dejta båda på samma gång och sedan bestämma vem jag tycker bäst om?

Ja.


   
SvaraCitera

ChristofferA:

Finns en tjej jag tycker skit mycket om, hon är då 15 år och skulle gärna bli tillsammans med henne. Men dem jag har frågat säger att "Om man vill bli ihop med en 15 åring är man pedo". Jag är själv 18, vore det ett hinder för att vi skulle bli tillsammans?

Jag var 15 år när jag vart tillsammans med min kille som då var 18. Det funkar alldeles utmärkt, nu i år ska jag fylla 17 och han 20. Och det funkar lika bra nu som då med ålderskillnaden. Och att vara peddo är bs. (bullshit) för det skiljer, vadå? 3 år typ? Det är väl ändå ingenting?
Lycka till och hoppas denna bruden gillar dig tillbaks för då ska du få se att om andra kallar dig peddo (chansen är nog ganska liten) så bryr du dig inte så länge du får vara med någon du gillar 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Men hur gör jag då om jag gillar båda två? Om vi exkluderar att göra båda till gf och dylikt?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ChristofferA:

Men hur gör jag då om jag gillar båda två? Om vi exkluderar att göra båda till gf och dylikt?

Exkludera det inte? [wink]

Men annars är det väl "bara" att bestämma dig för en och köra på det, eller, om du inte kan, gör inget, fortsätt som nu.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ah ok, tackar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Låt oss säga att jag har hånglat med tjej 2 (18 åringen), måste jag välja henne för det eller?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ChristofferA:

, måste jag välja henne för det eller?

Nä.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ok


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Man får ha lite kul under valet 😉


   
SvaraCitera
mynona

ChristofferA:

Hm... en ide värd att tänka på dock

Kom dock ihåg att om de går med på att bli ihop med dig båda två samtidigt, så går du automatiskt med på att de också får ha flera killar samtidigt: det är två sidor av samma sak.

Och du kan förstås bara ha två partners om de vet om varandra - har du två partners utan att de vet om varandra utan tror att de är din enda parter så är du otrogna mot båda två.

För övrigt är du självklart inte pedo om du är ihop med en 15åring- en pedofil är en person som tänder på icke könsmogna personer, dvs barn, det handlar inte om ålderskillnaden som sådan.

En bra hållpunkt är som alltid att bara göra mot andra vad du skulle acceptera att de gjorde mot dig![smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tack My! ^^


   
SvaraCitera