Aviseringar
Rensa alla

Hjälp


Ämnesstartare

Jag har börjat boxning för 2 månader sen och jag fick nyss veta att jag kommer få fara till sm om jag tränar upp mig väldigt mycket innan 1 år snälla ge nå tips nå trännings schema för att jag ska bygga upp mig så fort som möjligt innom 1 år serri svar tack
förlåt för skitskrivandet [crazy]


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

Har du tillgång till gym? Sen så, om du ska tävla på SM-nivå kan du räkna med att behöver rejäl kondition och stamina för hålla maximal prestanda under ronderna så ut och spring 3 gånger i veckan också.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Se bara till att ha mycket mana, och levla upp dina athletic skill lite mer.


   
SvaraCitera

okej här är ett tips ;

Kolla med dina tränare! Vad gör du ens ute på ungdomar om du ska bygga dig en maskin som tar dig genom boxningssm? Till och börja med kan man ju be och få lite fakta på hur många ronder det är, rondvila, hur många möjliga matcher du kan tänkas gå etc.
Det är mycket du måste tänka på och du tar ett väldigt stort kliv om du bara tränat i två månader, hoppas du tränat något innan så du inte totalchockar kroppen.. peaka får du göra 3-4 ända upp till 7-8 veckor beroende på tävlingsformatet.
orkar inte skriva mer, ge mer fakta kring allt så kan jag hjälpa dig, men bäst är att fråga tränarna!

train hard, fight easy!

/ J


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera