Aviseringar
Rensa alla

hjälp!


Ämnesstartare

jag har träffat en tjej på internet och undrar om jag kan få några tips på hur jag ska våga träffa denna tjej?


   
Citera

Jag brukar skriva att personen e fett snygg osv då blir de glada o har sex me en irl !!!!!


   
SvaraCitera

Ha inte för höga förhoppningar.


   
SvaraCitera

Börja telefonsnacka.


   
SvaraCitera

Bluff:

Börja telefonsnacka.

En av gångerna jag gjorde d,med en jag snackat med ett tag så fick jag bara stön i luren,d va...mindre trevligt om man säger så,nåt säger mig att den inte va den den utgav sig för att vara.


   
SvaraCitera

Tözen:

nåt säger mig att den inte va den den utgav sig för att vara.

Vad snyskigt
Men då var det väl bra att ni började via telefon, annars hade nog snuskheten uppgraderat sig en del. [cute]


   
SvaraCitera

Bluff:

Vad snyskigt
Men då var det väl bra att ni började via telefon, annars hade nog snuskheten uppgraderat sig en del.

Usch,fy fan,d lär ha vart en gammal gubbe,äcklad jag blir.[shake]


   
SvaraCitera

aa.
börja prata i telefon..


   
SvaraCitera

Här har vi mig som gubbe skit snygg[bigsmile]

Gubbe.bmp


   
SvaraCitera

Bestäm träff.


   
SvaraCitera

   
SvaraCitera

Daimchoklad:

Go for it!

Medans länken laddade kom jag fram till att det säkert var den tråden [party]


   
SvaraCitera

Tözen:

En av gångerna jag gjorde d,med en jag snackat med ett tag så fick jag bara stön i luren,d va...mindre trevligt om man säger så,nåt säger mig att den inte va den den utgav sig för att vara.

sorry[blush]


   
SvaraCitera

Harpyja:

Ha inte för höga förhoppningar.


   
SvaraCitera

Ta och lär känna varandra innan du/ni ger er ut i den "riktiga" världen. Risken är att du skrämmer iväg henne om du börjar prata om att du ville träffa henne. Och om är det en smart tjej så borde det ringa en varningsklocka. Ge det lite tid mannen! Det löser sig tillslut [smile]


   
SvaraCitera