Aviseringar
Rensa alla

Hjälp!


Ämnesstartare

(skickade in inlägget i fel tråd och vet inte hur man tar bort det!?)

Okej, det är så här. Jag har Pstav implanon. Sedan dec 08.
Men de senaste två veckorna har jag kännt att något inte står rätt till. reagerade över det när jag och min partner hade sex. Det kändes "konstig" som om "något var ivägen". Svårt att förklara.
Jag har fått massa konstiga symptom som
*illamående
* sötsug
*"mens verk ( trotts att jag inte har haft mens sedan jag satte i den, och det är inte riktigt mensverk heller. men ngt snarlikt)
* trötthet
*yrsel
*svettningar
*ändrat humör (irriterad)
*blödning, det påminner inte ens lite om mens, utan det är riktigt vit flytning med "blodspår" i. Eller hur jag ska förklara det.

Så jag blev rädd för graviditet eller cysta. (min mor har haft cystor och min lillebror blev till med pstav) Så jag var på undersökning och bm hittade inga cystor och grav testet var negativt.

Blev lite lugnare, men kan inte släppa det hela, vad är fel på mig ? Någon med bra råd?


   
Citera

du kanske är orolig över något? stressad eller nått liknande? då kan såna saker hända. annars rekomenderar jag att du uppsöker en läkare elr går te ungdomsmotagningen. Det löser sig ska du se =)


   
SvaraCitera

Jag har samma problem, problemen för mig började i april och jag satte in min p-stav i december 08 som du.

Jag har inget bättre svar än att du ska gå till ungdomsmottagningen eller gyn.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera