Aviseringar
Rensa alla

Hjälp!


Ämnesstartare

Hejsan, är en kille på snart 15 (i oktober) har en fråga, min kuk är 10 i omkrets och ca ÅTTA lång vid erektion senast jag mätte, och jag vill ha sex men är rädd att "intte få in den" så jag går och har dåligt "sexförtroende" Så jag undrar bara : Tjejer kan det funka ?? eller bör jag gå till doktor om hormon piller?? Mvh Chrille[ops]


   
Citera

Kläm fast i en typ dörr och dra ut den! [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Klart det kan funka [smile]. Tror inte du behöver några hormon piller du har inte ens fyllt 15 den växer ett bra tag till [bigsmile]


   
SvaraCitera

Nej, tjejer godkänner endast penisar över 20cm.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

KannibalKocken:

Nej, tjejer godkänner endast penisar över 20cm.

Okej synd att du då är oskuld 😉[cool]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ssannaa:

Klart det kan funka . Tror inte du behöver några hormon piller du har inte ens fyllt 15 den växer ett bra tag till

Okej tack., har funderat på det länge och jag är liksom 17.8 och typ 80-85 kilo , lite mer Rund än Muskelös, så jag har lite (Vet inte om man kan kalla det fett) men aja ovan penis / pung vid könshåret. så om jag mäta ända innefrån skulle den säkert bli längre, Tack igen 🙂[smile]

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

meande 1.70cm*


   
SvaraCitera

rolyboy:

meande 1.70cm*

fail igen [bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

fistforfight:

fail igen

Lite skakis ikväll ;). matfestival idag, blev lite sent :O


   
SvaraCitera

rolyboy:

Okej synd att du då är oskuld 😉[cool]

Det är jag, men har iaf över 20 cm [cool]

Dold text: not[blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

KannibalKocken:

Det är jag, men har iaf över 20 cm

Dold text: not

...and justice for all!

Okeej [smile] glad att du talade sanning iaf

Dold text: Ps. villl gärna ha sex, kan det gå?


   
SvaraCitera

rolyboy:

Dold text: Ps. villl gärna ha sex, kan det gå?

Ja, men jag förstår inte varför du ska ha så bråttom?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

KannibalKocken:

Ja, men jag förstår inte varför du ska ha så bråttom?

Dold text: är så att jag är en kille som är med i ett band, alla har haft sex utom jag, och vi gillar att gå på festivaler och spana in brudar etc, men jag vågar inte starta någonting [n]


   
SvaraCitera

rolyboy:

är så att jag är en kille som är med i ett band, alla har haft sex utom jag, och vi gillar att gå på festivaler och spana in brudar etc, men jag vågar inte starta någonting [n]

det är väl ingen anledning till att börja knulla runt. Sex ska man ha med en person man älskar, inte någon random slampa. Ha sex med när du känner att du är redo.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

KannibalKocken:

Ha sex med när du känner att du är redo

Menade inte så " att bara ha sex med nån" men men,´har även ett annat problem. sen början av 7:an första dagen blev jag stört kär i en klasskamrat, nu i nian är jag fortfarande kär i henne, jag har vart ihop med henne ca en vecka för jag var för över omtänksamm och vi är så bra vänner som vänner kan va"bror syster typ" men vill forfarande ha henne, känner mig redo med henne, och problemet är då att hon hade en annan kille som sårade henne rejält så hon lagt kärleken på is et tag nu (ca 7-8 månader) Vet att det inte är tråd egentligen men, aja <----


   
SvaraCitera

rolyboy:

känner mig redo med henne, och problemet är då att hon hade en annan kille som sårade henne rejält så hon lagt kärleken på is et tag nu (ca 7-8 månader) Vet att det inte är tråd egentligen men, aja <----

Vänta tills hon också är redo[y]
Då blir det mycket mysigare kan jag lova dig.


   
SvaraCitera